Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Flere enn meg som er tette i nesen. Har vært det i snart to uker nå, innmari slitsomt!!!!
miren85 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 ja har vært plaga med det i mange mange uker jeg også. på fredag fikk jeg influensa i tillegg så var pottetett. har brukt litt nesespray på kveldene for å kunne sove litt om natta. Men er utrolig kjedelig å være så tett hele tiden, plagsomt=(
~Mita~ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 er ikke tett, men nyser i et sett .. hehe
7up1980 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg er potte tett og har vært det ihvertfall i 3 uker nå, gir seg ikke. Kjempe slitsomt, blir så tung pustet.
brattiann Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 kan hjelpe å skylle nesen med saltvann. får kjøpt nesehorn på apoteket, bare ikke bruk seltin e.l til å lage saltvann ( svir som f.......) Kunne ikke overlevd uten nesehornet mitt!!!!
Leirha Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg har vært så utrolig tett i nesen de siste ukene at jeg våkner om nettene og er helt uttørket i munnen.. det er så utrolig ekkelt. Sover veldig dårlig på grunn av det. Skjønner at kvinner som er gravid kan ha problemer med tennene hvis det skal være sånn!
trinemor Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 fikk høre av ei som driver med alternativ helse at tett nese er en av "bivirkningene" av å gå gravid, hun hadde merket at hun var gravid med sine først og fremst fordi hun var konstant tett i nesen og nøs mye. Grunnen er visst nok at slimposene til livmor å eggstokkene ligger i nesen!, så da må vi vel bare godta det også... som om det ikke er nok he he.. jeg er også veldig tett i nesen ( litt av og på) nyser også mye og blir fort tørr i munnen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 moren min er jordmor, og jeg henvendte meg til henne når jeg nøs og var tett i nesa. hun sa det var pga slimhinnene hovnet opp når man er gravid pga hormonforandringene, og at dette kan påvirke både øre, nese og hals. så det er heller ikke utenkelig at ørene også får gjennomgå denne perioden. jeg nøs helt fram til 15 uke. bar tett i nesen og tørr i munnen fram til 18. men nå er nesten alt borte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå