Gå til innhold

Forskjell på rier og kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan forklare meg det? For jeg skjønner ikke helt forskjell..

Jeg har en ofte og kraftige "kynnere" tror jeg.. Er i uke 34.

Men er såå redd for å ringe føden å drite meg ut.. Vil likksom ikke plage noen. Samboeren ligger å sover og vil ikke vekke han.. Det er jo ikke sikkert det er noe...

Håper noen har et godt svar på hva som er forskjell på rier og kynnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg opplevde premature rier i uke 34 ante jeg ikke at det var rier jeg hadde. De var ikke smertefulle i det hele tatt (men det varierer sikkert fra person til person). De jeg merket som forskjell fra kynnnere var at de kom regelmessig og at jeg kjente når de kom, så nådde den en topp før de dabbet av igjen. De kom rullende på en måte... Litt vanskelig å forklare kanskje. Når jeg har kynnere så merker jeg det nesten ikke, jeg kjenner bare at magen er stram, men på en annen måte. Jeg tenkte som som deg, ville ikke gå på noen bomtur opp på føden. Heldigvis hadde jeg time hos jm den dagen og hun sendte meg videre til føden. Der viste det seg at jeg hadde rier med 2-3 min internvaller og 3 cm åpning! Ble innlagt og satt på drypp med det samme (siden jeg bare var 33+4). Siden det har jeg funnet ut at jeg ringer heller en gang for mye enn en en gang for lite. Jeg har alltid følt meg godt tatt imot, og at de er der for meg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...