litlegullet Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en del kynnere, de kan vare i opp til ca 45 sek. Kommer og går hele dagen.. I tillegg er det vondt.. Også har jeg en del vondt nede på venstre side, ca ved lysken, litt høyere.. På kvellene har jeg mye hete tokter.. Helt fælt.. Koker i hodet.. Noen andre som har det sånn? Er det bare normalt kanskje? Er 33+6 på vei...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg kom nettopp hjem fra sykehuset nå..Har også fått mye kynnere..Spesielt i dag. Var oppe å sjekket..Er bare 31 + 3.. De ble registrert med det belte..Så de ville ha meg der i natt. Men bor så nærme sykehuset at jeg bare kan kjøre dit om det blir verre. Skal tilbake på kontroll i morra for å se om de er effektive..Så sant det ikke tar seg opp i kveld. KAn være rier du har.. Lykke til !!
Rosalie Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Har og mye kynnere -skal til føde pol.klinikken i morgen og skal ta det opp med de da. Magen bruker å bli stein hard i flere timer (var vel hard i over 3-4 timer igår) mens kynnere kommer å går. Skjønner ikke helt hvorfor magen skal være så stein hard når jeg ikke har kynnere hele tiden (iallefall som jeg kjenner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå