Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvorfor sitter dere her da? Jeg holder på å snu døgnet litt, ettersom jeg skal på jobb i morgen natt. Så da skal jeg sitte oppe litt nå i natt - sånn at jeg får sovet litt eller mye utover dagen i mårra...
er det muuulig Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 veel...jeg er våken fordi jeg ikke får sove....og fordi jeg elsker stillheten på natta.....og da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å sitte her...hihihi dessuten så er kroppern min tydeligvis uthvilt etter 5-6timer søvn....noen ganger mindre også....
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Skulle stå mange - ikke man
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 er for irritert til å sove, er på flyttefot her da... kommer ikke foruten krangling...
er det muuulig Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 hehe dere må nesten ta den flyttinga litt roligere:-D eller kansje litt svn hjelper på??:-D
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Jeg er overrasket over at jeg ikke er mere trøtt, faktisk ikke trøtt i det hele tatt.. Jeg er et murmeldyr, elsker å sove - får sjelden nok søvn.. Men det går greit å sitte oppe.. Sitter litt på Dib og ser litt tv.. Skal holde meg våken en eller to timer til.. Mjo-83-girlpower - alt bra med den jenta da??
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 hehe..ja må nok det! men akuratt nå klarer æ ikke se så lyst på det, ligger å hører samboeren snorke i dyp søvn vedsiden av meg... urettferdig.. han klarer å provosere så godt, ligger å ler av meg når æ blir sint å så sovner han!å her ligger æ lys våken å så irritert som aldri før.. men bare en uke til så er vi fremme... seriøst fortsetter vi på krigsstien i en uke til kommer uken til å føles ut som et år!! tror æ skal bite tennene sammen som hun ovenfor skriver å bare le å smile!! å topper det seg så blir æ nok veldig opptatt med venninner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå