Lullabybaby♥ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 til å trille tur hver dag... Gjør dere det også når det pissregner??? Bare lurte..
er det muuulig Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jepp:-) regntrekk på vogna og regntøy på meg.:-D trilleturen er dyrebar tid for meg og minsta og meg og størsta...for da har hun barnevakt av tantene sine, minsta sovr da og jeg får ett lite pusterom i hverdagen:-) ut på tur aldri sur:-D
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg gjorde det stort sett, så lenge det ikke var veldig mye vind itillegg! Det verste jeg vet er å gå tur når det regner å stormer som verst;)
Lullabybaby♥ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Så flinke dere er... Skulle gjerne gjort det selv, men må nok dessverre innrømme at jeg er "litt" lat..... Noen motivasjons ord??
er det muuulig Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 hihi både du og barnet har godt av frisk luft:-D og det klarner tanker både til liten og stor:-) må jo innrømme at om det er myye vind ute eller skikkelig kaldt og surt...så står jeg gjerne over den trilleturen altså! er ikke helt uten vær og vind formeninger hihi jeg peronlig synes det er mer motiverende å gå tur om det går noen andre voksne sammen med meg...som jeg kan prate med i en såkallt "voksentid" siden minsta sover:-)
somm@r Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Ja. Da er det på med regntøy og ut å gå. Mellomste sykler som regel. Vi må jo ut med ungene selv om det regner.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Bor i Bergen, så det er ingen vei utenom... :-) Unger (og voksne) har godt av frisk luft hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå