Gå til innhold

Vognpose, forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som jeg skal ha i vogna på trilleturer, men som ikke koster flere tusen.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal jeg fortlle hva jeg har gjort??

jeg kjøpte to flece pless til 100kr tilsammen.....brette dem sammen og sydde til en pose....var utroolig enkelt...med glidelås fremme....

flecen ble totalt i 4 lag i hele posen....så den er tygg og varm og 98% vindtett.....

det kosta meg ca 150kr og 2 timer for å lage den......og sydde hull til seler.....

du kan se den på bloggen min....

www.maoma.sprayblogg.no

og oppi den med vinterdress eller jakke....med kansje stormtrekket på vogna til kalde vindete dager...så er den varmnok i massevis....og er det kesta kaldt...er det ikke verre enn å ha en liten dyne eller ullpledd oppi også:-)

Skrevet

Hadde nok satset på en som var vindtett og vanavvisende nå i høst/vinter. Hva med vinterposene til 900 kr på lilleprinsen.no? Odenwälder Mucki eller Odenwälder Eskimo

Skrevet

Voksi. De får du brukt på finn for ganske lite penger. Trekket kan vaskes og farges ved behov. jenta mi har aldri sovet så godt i vogn som da hun hadde voksiposen. Men nå er det snart på tide å ta den frem igjen. Har bare vinterdyne.

Skrevet

koseposen kan også vaskes. hele posen kan stappes i vaskamasin og vaskes til og med....

Skrevet

kjøpte fjellpulk posen koster 500kr perfekt.varm å go å tar ikke mye plass å glidlås så enkel å åpne/lukke.

Skrevet

hvordan gjør du det med vognseler så du har denne posen?? For det er vel ikke hull til selene i den.......

Skrevet

helt grei pose, men går bare ned til -5 grader...... Derfor ville jeg ikke gått for den:(

Husk at vinden innvirker på den reelle temperaturen. Litt vind gjør at 0 grader plutselig blir en reell temperatur på flere minusgrader....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...