mai_med_gulljenta! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Vi har null kontakt med han nå, nærmer seg39 uker siden sist vi så noe til ham, 10 ganger har han giddet å se datteren sin på 18mnd!! det går jo helt greit for hun savner jo ikke noe hun aldri har hatt, men den tiden kommer vell å!! Han har også en sønn på rundt fire år, null kontakt med han å! Så fikk jeg vite for noen dager siden at nå skulle han bli far igjen.... en kamerat som viste meg hva han hadde skrevet på personlig melding på msn en sin.... der stod det-------- hjerte elsker deg ...... hjerte å nå skal vi endelig få en liten baby å bli den perfekte lille familie!!!! HVA MED Å TA LITT ANSVAR Å GLEDE SEG OVER DEM MAN HAR FRA FØR AV Å DA????? forstår ikke mannfolk jeg!! Å hva med tulla som får mange halvsøsken hun ikke får bli kjent med da?? skriver mange siden allerede nr to e på vei, å han ennå bare e 22 år!!! tror jeg e anonym jeg!!!! Da jeg lå dette ut på aleneforeldre tenkte jeg at jeg måtte vere anonym, men når jeg tenkte litt mer over det så e det jo ikke jeg som skal vere flau, jeg er jo en strålende mamma for gullet mitt jeg:)
mai_med_gulljenta! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Ble en liten feil, han e jo blitt 23år. rett skal vere rett
snowstorm73 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 23 år og far til 3 med 3 forskjellige kvinner? oi. han er ikke glad i prevensjon virker det som... trist at han ikke følger opp ungene sine, høres veldig umoden ut. du trenger ikke være flau over en sånn mann, men håper du finner en bedre en, kanskje den kan utfylle pappa-rollen litt.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 høres nesten ut som om dere har det bedre uten han, et par skruer løs der vil æ påstå.... men er ingenting for din del å være flau over, er vel mer han som sliter.. stå på å lykke til!
Kakeåndsen Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Han vet ikke hva han går glipp av!! Hilsen pappaen her i huset som aldri kunne tenke seg å svikte jentene sine.
mai_med_gulljenta! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 går tydligvis ann ja, helt utroli... Fatter ikke at det e mulig å svikte sine egne barn!! Men e så glad for at hun va så liten når han sluttet å komme, for hadde vert mye tristere om hun savnet han.... Så sånn sett e det godt hun aldri ble godt kjent med han!!
Stjerne37 Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Høre ut som eksen min det,bare han er mye eldre.Han har 4barn med 3forskjellige damer,ikke at det er ille altså,Men han har ikke kontakt med noen av barna.Noen mannfolk har bare en strøpikk uten å ta ansvar,skamme seg!!!!!!! Nå fikk ikke vi barn sammen da,takk gode gud,dukket et nytt barn opp hvert år vi var sammen. Uansett kos deg med gullet ditt du og vær glad dere ikke er sammen.klemmer
mai_med_gulljenta! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2007 Takk for det, vi koser oss sammen hver dag vi:) Og angrer ikke på noe, uten han idioten hadde jeg ikke fått den fantastiske skatten jeg har:)
solstråle69 Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Uffameg! Men for å være helt ærlig, har ikke damene hans litt ansvar også? Mener ikke å være slem, men du visste vel også at han hadde et barn fra før når du traff ham? Som det virker som han ikke har noen kontakt med? Håper du og snuppa klarer dere bra uansett! :-)
mai_med_gulljenta! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2007 nei det visste jeg faktisk ikke, solstråla va ikke akkuratt planlagt men når både kondom å angrepilla sviktet må det ha vert en mening med det!! vi snakket mye om hva vi skulle gjøre, å begge va helt enig om at vi skulle beholde spiren!! Men jeg e vell egentlig ganske sikker på at nye dama ikke vet at han har to barn fra før!! Å meg å snupp kunne ikke hatt det bedre
solstråle69 Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Godt å høre at dere har det bra! :-) Det kan vel da være en stor mulighet for at heller ikke den nye dama hans vet om "historien" hans. Men du for en produktiv type! :-)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Synes han gjør sin livs største tabbe! Og det var mannen min enig i. Han har en datter fra et tidligere forhold, men hun er hos oss 50% av tiden, og noe mindre enn det er overhodet ikke aktuelt!!! Er det noen som burde være flau er det han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå