Gå til innhold

Er så usikker på svigermor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener at vi har et godt forhold.

Men er veldig usikekr på henne, føler meg ikke trygg..

Hun har meninger om det meste og er ikke så nøye på hvem hun sier de til, til meg har hun snakket om svigersønnen og div rundt han og situasjoner med han i...

Jeg er så usikker på henne på om hun er likandes andre veien...at hun da baktaler meg og div.. vi snakket egentlig om det som var men nå er jeg blitt reservert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tommelfingerregel med mennesker som baksnakker er: de gjør det samme med meg når jeg snur ryggen til.

Hvorfor snakke om fortiden når man har fremtiden forand seg? Har hørt mye på min svigermor sine beklagelser om hva som har vært og kunne ha vært. Har funnet ut at hun sliter med sine egne erfaringer og nok har best av å snakke med en psykolog.

Er hun negativ bør du passe deg så hun ikke drar deg inn i en verden som du ikke behøver å delta i. Å være reservert er det jeg også har valgt i forhold til min svigermor.

Skrevet

Er redd for at det er samme visa så fort jeg snur meg ja..

Svigersønnen sier at han har godt forhold til henne, men jeg har iallefall sittet og hørt på litt.. ikke nødvendigvis ille negativt men nok til at hvis han hadde hørt det så hadde han blitt litt irritert ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...