Gå til innhold

pappaen til gullet mitt skal bli far IGJEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har null kontakt med han nå, nærmer seg39 uker siden sist vi så noe til ham, 10 ganger har han giddet å se datteren sin på 18mnd!! det går jo helt greit for hun savner jo ikke noe hun aldri har hatt, men den tiden kommer vell å!!

Han har også en sønn på rundt fire år, null kontakt med han å! Så fikk jeg vite for noen dager siden at nå skulle han bli far igjen.... en kamerat som viste meg hva han hadde skrevet på personlig melding på msn en sin.... der stod det-------- hjerte elsker deg ...... hjerte å nå skal vi endelig få en liten baby å bli den perfekte lille familie!!!!

HVA MED Å TA LITT ANSVAR Å GLEDE SEG OVER DEM MAN HAR FRA FØR AV Å DA?????

forstår ikke mannfolk jeg!!

Å hva med tulla som får mange halvsøsken hun ikke får bli kjent med da?? skriver mange siden allerede nr to e på vei, å han ennå bare e 22 år!!!

tror jeg e anonym jeg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt du er sinna!

barnefar til min unge er 34 år,og nå snart er han pappa til tre unger med tre forskjellige.

og flere blir det nok også! han har gjort tre andre gravide som jeg vet om( mulig det er flere) som han har tvunget til abort etterpå.

han er 34 år,men lik en TI åring i oppførselen.

han tar overhodet ikke ansvar for de ungene han har. har de bare litt nå og da-når d passer han. lover og lyver til dem så det holder. (dette vet jeg da jeg har kontakt med mødrene til de andre ungene)

MEN min unge (som blir født først i oktober) skal han ha delt omsorg for ja! og dette selv om han mener han ikke er barnefar! for jeg har liksom vært utro i følge han,noe som selvsagt ikke stemmer.

jeg forstår heller ikke mannfolk!! ikke overhodet! egoistiske IDIOTER kaller jeg dem!!

min unge får jo to halvsøsken nå,med to ulike mødre. (har muligens flere ogsås om jeg ikke vet om)-og det kan som sagt godt hende det blir enda flere.

men jeg er iallefal gla jeg har kontakt med mødrene til disse to,så får ungen min bli kjent med halvsøskene sine.

fikk nemlig selv vite om to halvsøsken jeg hadde,da jeg var 12 år.. og syntes det var skikkelig kjipt at jeg ikke fikk vite om de tidligere. da jeg var 20 år fikk jg\eg vite om enda ett halvsøsken...

så jeg vet hvor kjipt det er å ikke få bli kjent med halvsøsken.. så det skal min unge få bli:)

Skrevet

Hvorfor i alle dager får dere unger med sånne udugelige mannfolk da?

Skrevet

er det så forbanna lett å kontrollere hvem man blir gravid med alltid??

ta nå å bruke vettet litt før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på!!

når det gjelder barnefar til min unge,så trodde jeg han var DEN drømmeprinsen,men han var en heeelt annen en jeg trodde. og det innså jeg ikke før ETTER jeg var blitt gravid!!

og jeg går ikke rundt og dreper ett uskyldig liv med abort heller bare fordi jeg har gjort ett dårlig valg av barnefar!!

Skrevet

Kanskje en ide å bli ordentlig kjent før man setter et barn til verden?

Og at det er SÅ vanskelig å kontrolloere hvem man går til sengs med kjøper jeg ikke. Men mulig jeg har mer vett enn deg ?;-)

Og det er selvfølgelig ingen som har sagt at du/dere med udugelige barnefedre skal ta abort av den grunn men dere gjør dere selv en stor tjeneste å heve dere han og innse at dere neppe kommer til å få mer hjelp fra den kanten.

Skrevet

det er jo helt tydelig hvor du har vettet ditt iallefall!!

klart det er en ide å bli kjent,men hallo??????

barnefar til min unge viste seg å være psykopat med splitta personlighet,og jeg trodde han var en helt annen!! men det kom frem først ETTER jeg var blitt gravid! er da for fan ikke synsk heller!

det finnes faktisk mennesker som er helt andeledes ennd e utgir seg for å være!

så inntil du får mer vett i det lille hodet ditt,så kan du batre klappe igjen!!!!

har jeg sagt jeg tror jeg får hjelp fra han?? vil ikke ha hjelp fra han jeg! men fatter ikke at visse mannfolk kan være så jævlige liksom!!

nei kom deg ut fra denne debatten,din uvitende fitte!

Skrevet

Du som skriver dette med å bli ordntli kjent før man lager unger, e du alenemor selv eller?

Blir ganske provosert jeg, ting blir ikke alltid som man har planlagt her i livet! Å jeg takker et lant hver dag for jeg lå med han idioten, ellers hadde jeg ikke hatt den mest dyrbare skatten i verden!

Vi som har barn med fedre som ikke stiller opp, det e ikke vi som svikter barna våre så hva med å si noe til dem stede?

Å du som svarte først, syns det e kjempe flott at halvsøsken får bli kjent :) Jeg har prøvd å få han til å fortelle hvem han har denne gutten med men han vil ikke si det så da e vi like langt!

Skrevet

TAKK mai_med mas prinsesse:) ENDELIG noen med vettet i behold:)

jeg blir også eksreeemt provosert,for ting går ikke alltid som planlagt her i livet.

og jeg takker også hver dag for at jeg lå med han slik at jeg fikk den største skatten i verden-SELV om han er en idiot!

Skrevet

Ojoj....slipp bitterheten din du og aksepter at barnefar gått videre!

Ok, han er kanskje en ansvarsløs drittsekk...men gå videre med DITT og deres liv du og drit i han!!!

Skrevet

si meg...hva er det som feiler deg? og hva er det som får deg til å tro at du kjenner meg?

har jeg sagt jeg ikke har kommet meg videre?

jeg HAR kommet meg videre!

men synes slike som deg burde pelle seg til krangle debatten isteden!

trodde dette forumet var for at alene foreldre skulle støtte hverandre og gi råd-og ikke komme med sarkastisk dritt!

Skrevet

Det var da voldsomt til en reaksjon, alle har da lov til å utale seg her og jeg må ærlig si at jeg ikke helt skjønner hva dere blir så provosert for. Jeg tør faktisk å innrømme at jeg ikke kjente faren til guttungen før jeg ble gravid....kremt det skjedde litt vel fort, men jeg har aldri angret på det og jeg bryr meg heller ikke så mye om hva han gjør. Vi er begge kommet videre i livene våres så jeg ser ikke helt problemet, vi bor langt fra hverandre så ting begrenser seg selv. Joda det er mange fedre inkludert han som godt kunne engasjert seg mer, men ikke søren om jeg skal la det ødelegge våres hverdag. Og jeg synes det er flott at det kommer inn forskjellige meninger her, er det ikke derfor man legger ut ting her da? Eller er det for å få masse sympati?;-)

Skrevet

er ikke snakk om å få masse sympati.

men denne debatten er for at folk skal støtte hverandre og gid råd. og ikke komme med ufine utsagn. da kan de pelle seg til kranglesiden mener nå jeg.

hva er liksom vitsen med å komme med ett innlegg om at: hva me då bli kjent med barnefar først? hva hjelper liksom det når man først er kommet i den situasjonen man er,med en dårlig barnefar?

skulle gjerne ha trylla inn en annen barnefar liksom,men det er ikke mulig. eller jeg har iallefall ikke den formelen.

jeg lar ikke det ødelegge vår hverdag at han ikke bryr seg-jeg er tvert i mot bare glad til-for han er ingen snill mann.

jeg skulle gjerne innrømmet at jeg ikke kjente han før jeg ble gravid-men som jeg har prøvd å forklare så TRODDE jeg at jeg kjente han. men tok feil,og da var jeg allerede gravid.

er sikkert vanskelig for folk som ikke har truffet noen med splitta personlighet å fortså hvordan det går an. men det går faktisk an!

Skrevet

jeg vil bare si at jeg er enig med hun som svarte først på dette innlegget jeg.

og jeg mener også at dersom ikke folk er her inne for å støtte,vise sympati og gid råd-så har de ikke noe her å gjøre.

det er tøft å være alene foreldre,og det er liksom derfor man er her inne. for å dele tanker på en POSITIV måte,støtte og gi råd.

Skrevet

du anonyme som mente en måtte slippe bitterheten, hvem var den til egentli? Jeg er Hi her, i går da jeg skrev dette ville jeg vere anonym, men etter litt tenking fannt jeg ut at jeg har faktisk ikke noe å skamme meg over å står for det jeg mener:) Å vil dere skrive dritt så tåler jeg det å;)

Men jeg e ikke bitter eller går rundt å tenker på idioten hver dag, jeg har nett fått vite at han gleder seg masse til å få en baby... Å JA så klart jeg tenker litt på ting da!! Tenker mest på hvordan det blir for snuppa i fremtiden, hvordan det blir å finne ut at pappa e mer glad i halv søster/bror!! Sånne ting jeg tenker på,,,, stillte heller ikke noe spørsmål, trengte vell bare å f ut litt!!!

Skrevet

skjønner godt at du er bekymret for jenta di, kanskje når han blir eldre at han innser kordan han har oppført seg?

Er nok en del av oss her inne som vet av erfaring at den man har vært sammen med har vist seg å ikkje være slik man trodde etter det ble slutt.

Syns det er bra at du tenker på dette nå, for da kan du finne ut kordan du vil løse denne situasjonen ovenfor datteren din, hva du skal si til henne om noen år når hun spør om noe osv :)

lykke til!

Skrevet

Barnefar her har også fått en ny unge, å vesla har ikke rukket å bli 2 år en gang. Det var ikke planlagt men han sa han ville ta ansvar denne gangen..hehe.. ja håper for guds skyld at han gjør det. I det siste har han vært veldig flink å holdt avtaler men etter at det nye barnet kom så har det blitt slutt på samvær her :( Skjønner han er opptatt med det nye barnet, men nå er det snart 2mnd siden sist han så vesla.

Heldigvis har vesla en farsfigur i samboeren min så sånn sett går hun ikke glipp av å ha en far i livet sitt, selv om hennes biologiske far ikke så veldig interessert. Men men han har hele livet på seg til å ta et standpunkt, men håper at han tar det før hun blir så stor at hun skjønner at pappa ikke har tid til henne.

Skrevet

Han er ikke verdt at du er trist en gang, ta vare på barnet ditt best du kann og la den taperen seile sin egen sjø... han graver sin egen grav.

Vet at det kan være sårt for ditt barn, men det er nesten værre når mor og far krangler og skjellsord og drit blir slengt dem imellom og barnet blir et våpen i en endeløs kamp....

Var jeg som mente at du burde slippe bittereheten foressten...vet det er sårt, men han virker som en skikkelig stor taper og du burde være glad for at du er vekk fra han!!!

Skrevet

synes ikke det er sårt jeg,er bare gla til faktisk:)

men er uansett sjokkert over hvor jævlige mannfolk kan være!

og jeg ER gla jeg er vekk fra han,har ikke savna han en enste dag!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...