Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 "glory glory man united" Er det normalt at en 23 mnd gammel gutt synger det? Er det usunn påvirkning fra pappaen at guttungen kan si Viking, Man U og "spela fotballkamp". At han blir tvangstrent med ball og dryler løs på alt som er rundt og triller? At han allerede er stolt eier av Man U drakt med fotballstrømper og fikk sine første fotballsko i str 23? Sukk- 3 fotballidioter under samme tak.. Godt jeg har prinsessa som synes det er helt fantastisk med Top Model, Idol og Dansefeber..
Plutseliten :) Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hahahaha....det er nok gutten til pappan sin ja!! Tipper han er stolt over avkommet som kan alt det... Min fetters barns første ord var HEIA T.I.L ) Så ja, det er nok fotballelskende pappaers privilegium. Kose deg med jenteting med prinsessen din
Dailis Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en fotballinteressert gutt, men overhodet ikke mann. Så da er det jeg som må troppe opp med engasjementet, hehe. Ikke lett når fotball kan være så kjedelig...... Er gøy med landskamper da;) Men skulle gjerne hatt litt fotballinteresse i faren jeg.... Pappaen må jo være umåtelig stolt? Hjernevasket blir de før eller senere uansett, hehe (altså om man har slike sportsinteresser)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Stolt som en hane... Ser for meg deg som heier og hoier.. Snakkes- jeg legger meg nå, siger snart sammen her jeg sitter i soffen.. klemmer
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 "glory glory man united" ... ikke normalt for noen å synge det!!! "You'll never walk alone" derimot... ;-)))))
Milli Vanilli Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg prøver så godt jeg kan å få mine fotballinterssert, men det nytter ikke... Har alltid spilt fotball, og hatt mye gøy med det, men jeg har måttet kapitulert, så nå går eldstemann på karate og eldstedatter på turn. Og de liker det mye bedre... :-) Neida, de skal selvfølgelig få bestemme selv, så jeg synes ikke det er galt så lenge barna liker det. Men de må få bestemme selv. Ble selv tvunget til å være med i korps, jeg likte det, men likte fotball bedre. Så når det kræsjet, så måtte jeg alltid velge musikken først. Dette resulterte selvfølgelig i at når jeg ble stor nok, så sluttet jeg :-( Her i heimen er det helt omvendt, mor i huset benker seg foran skjermen når søndagen kommer og kl er 17. Og når vi er kommet til siste seriekamp, så er det vedmodig, og teller nesten ukene til seriestart neste sesong. Og enig med tonetrollet "You'll never walk alone" thi hi
Maud Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Det er tre (i hvert fall to) hjemme hos oss som er enige med deg i det tonetrollet. Her består hjernevaskingen i tidlig introduksjon i Liverpool's verden. Drakter til alle fra 3 mnd og oppover. Minstemann sier "Heia pool" med stort engasjement og jubler med hendene over hodet når han tror det passer under kampen :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 det blir ensomt for superduperfamilien, for her i huset vurderte vi "you never walk alone" som utgangsmars! ha ha ha ha
Tiggywinkle Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Her i huset lærte de "Heia Start" før de kunne si pappa.:-) Og det er to jenter - som ser ut som om de blir like fotballgale som pappa... Man U er også poppis her, - jenta på 2,5 år har skjønt hvordan hun skal få viljen sin hos pappa. Da bare går hun til ham og sier "Heia Man U" gliser og sier, kan jeg få en is. Snakk om å være utspekulert.. Morsomt å se hva påvirkning betyr for det de lærer, og hva vi faktisk kan klare å lære dem:-)
Karomamma Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 He he, den med isen likte jeg Det er nok ikke hjernevasking, snarere noe vi bare må igjennom. Alle som én, kan det virke som. Karosnuppa fikk sin første Arsenaldrakt før hun var året, med nummer 1 på ryggen og sitt eget etternavn. Jeg har riktignok sunget Glory Glory Man United siden 70-tallet, men fotball er en del mer alvorlig for mannen min, så jeg lar det få være Arsenal hjemme hos oss... Raus, ikke sant? Nå om dagen går det forresten mest i "Heia Karoline, Heia Karoline..." mens hun løper rundt på egenhånd
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Lille rosa fikk Barcelona sin hjemmedrakt i str 4 år av kjæresten til min niese i sommer. Han fikk tårer i øynene når hun fikk den på seg...............jøssoghjelp tenkte jeg.....dette må virkelig bety noe!! Selv er jeg totalt likegyldig til alt som har med fotball å gjøre, det har heldigvis sambo innsett, og derfor har han droppet temaet med meg og bruker kompiser til det bruket;-) Han håper vel at lille rosa skal få interessen - hun har ihvertfall fått leggene;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå