PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Mange som har d? Tenkte å forsikre snuppa, men så hørte jeg plutselig at dersom noe skjer blir pengene utbetalt til overformynderiet? Stemmer dette? Tenker f.eks hvis snuppa blir multihandicappet og vi må bygge om hus etc, så må man jo søke om å få pengene utbetalt til dette? Vet igrunnen lite om d, så hvis noen vet eller har erfaringer hadde d vært fint å høre Mange som har forsikret barna sine?
¤MegOgMini¤ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det har ikke jeg hørt om... Har i If, og ace eller hva det heter.. hmmm... det likte jeg ikke!
Rusketuska Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Overformynderiet? Hvem er det ? Er nok alltid slik at man må søke om forsikringer, uansett. Så spørs det nok hvor barna er forsikra, og hvordan avtalen er der. Her i huset er ungene trippel-forsikra. Vi har forsikring på If, gjennom jobben til far, og besteforeldrene vet jeg og har satt forsikring på barna gjennom jobben. Er nok viktig å lese godt igjennom avtalen. Det er så mange forskjellige skade forsikringer, at det er vanskelig å svare på når man ikke vet hvilken forsikring dere har ) Er du i tvil, ring og hør med dem )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Har gjensidige jeg. Ikke hørt om det. Men mulig det stemmer! Aner ikke..
sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Har storebrand.. men håper det ikke er sant!
Mulle :) Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Her er de forsikret igjennom Banken vår. De og også forsikret igjennom min jobb og sambo sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå