Gå til innhold

heisann:=) sente melding til svigermor


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sendte et bilde av sengen til babygutten som kommer å skeiv: her er sengen klar til theodor agathon:=)

 

jeg sendte den pga kjæresten min(sønnen hennes syns jeg burde innkludere forelderene hans litt mer

 

sendte den i går men ingen svar:=( er ikke det litt rart? hmm!!!

 

hun burde jo ville svare pga jeg skreiv theodor agaton....faren hennes het det..

det burde vel vær en hyggelig melding

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er tilfelle, men hos meg har endel mms jeg har sendt sent eller aldri komt frem. Jeg har tele2, og enkelte ganger kan det ta dagevis før mine mms kommer frem.. :/

Skrevet

Ja jeg synes det er rart du ikke har fått noe svar, eller att hun har ringt da.

 

Men virker hun interesert sånn ellers i kommende barnebarn da?

Skrevet

Svigermødre...

 

...det er ikke noe annet å si. Normal folkeskikk er å svare. Håper forholdet dere imellom bedrer seg.

 

 

Skrevet

Er du sikker på at hun kan motta mms? Hvis tlf hennes ikke er programert for det får hun kanskje ingen mld i det hele tatt.

 

Vi får håpe det er det!

Skrevet

Send henne en vanlig tekstmelding der det står; Hei! fikk du melding av meg igår? Usikker på om den kom frem, har litt tull med mobilen.

Skrevet

Sånne "gamle" folk har som regel ikke gjort i stand innstillingene for å sende og motta MMS. Har sikkert ikke fått den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...