mamma til 2 små:=) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 jeg sendte et bilde av sengen til babygutten som kommer å skeiv: her er sengen klar til theodor agathon:=) jeg sendte den pga kjæresten min(sønnen hennes syns jeg burde innkludere forelderene hans litt mer sendte den i går men ingen svar:=( er ikke det litt rart? hmm!!! hun burde jo ville svare pga jeg skreiv theodor agaton....faren hennes het det.. det burde vel vær en hyggelig melding
Niem og Patrick Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Vet ikke om det er tilfelle, men hos meg har endel mms jeg har sendt sent eller aldri komt frem. Jeg har tele2, og enkelte ganger kan det ta dagevis før mine mms kommer frem.. :/
Kristin* Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Ja jeg synes det er rart du ikke har fått noe svar, eller att hun har ringt da. Men virker hun interesert sånn ellers i kommende barnebarn da?
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Svigermødre... ...det er ikke noe annet å si. Normal folkeskikk er å svare. Håper forholdet dere imellom bedrer seg.
amy_de Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Er du sikker på at hun kan motta mms? Hvis tlf hennes ikke er programert for det får hun kanskje ingen mld i det hele tatt. Vi får håpe det er det!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Send henne en vanlig tekstmelding der det står; Hei! fikk du melding av meg igår? Usikker på om den kom frem, har litt tull med mobilen.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Sånne "gamle" folk har som regel ikke gjort i stand innstillingene for å sende og motta MMS. Har sikkert ikke fått den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå