Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 he-he var inne på voksi.com for å se om det er voksiposen som er "den rette" for meg(står mellom den og Odenwälder Lammy XL). Og gosjameg!De har lagt ut noen instruksjonsvideoer som viser hvordan du bruker, fester, bytter dyne og gudene-vet-hva med voksien, og jeg ble jo helt skremt! Er det bare meg, eller virket det utrolig tungvint og klønete? Hva sier dere som har posen da? lurer fælt nå altså he-he;)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Har og liker voksiposen. Jeg har aldri lest instruksjonene og inbiller meg at det er best sånn:) Har ingen odenwalder å sammenligne med men voksien er fin, enkel og varm:) tror det slutter å virke komplisert om du får en i hendene så du kan se og kjenne hva som er hvor. (bare tråder som skal knytes) En god ide å gå til en babyhandel og prøve hva du liker. KJipt å bruke mye penger på noe du ikke orker å bruke.
Felix&Lurifax Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Haha, samme skjedde meg. Så den demonstrasjonsvideoen og fant ut at vi har brukt voksiposen helt feil. Har arva en og fikk aldri noe instruksjoner, trodde det var enkelt. Men vi skjønte ingenting av de trådene:) Men nå, når posen blir hentet fram igjen blir det andre boller! Er fornøyd med posen, selv om vi brukte den feil
snartmammapåny Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg sto mellom de to posene jeg og. Begge to virket som veldig bra poser, og de som hadde voksi synest den var kjempe bra, og de som hadde Odenwälder Lammy XL synest den var kjempe bra;). Gikk for Odenwälder Lammy XL jeg, synst den var hakket penere utseendemessig enn voksi.
lenej :o) Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 hahaha!! måtte gå inn der å se nå, å vi har også brukt posen helt feil!! hihi... men den har da virket fordet..!
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Synes slett ikke Voksi er komplisert å bruke, men den er jo litt klønete å dra alle snorene på plass i etter at man har vasket trekket. Men det er jo ikke så ofte det er nødvendig. Voksien er varm og god, så man kan være trygg på at barnet ikke fryser. Har bare prøvd Odenwalder en gang, synes den var kaldere. Sikkert mange meninger om det, da...
lisje marthemora Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 jøss, har hatt posen i 12 år, og først nå vet jeg hvor alle reimene skal brukes. ja ja. godt vi har fått en ny sjangs nå da. he he... Der var også mange fine løstrekk, så jeg kan fiffe den oppatt.
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 he-he;) Så det går altså fint an å bruke voksien uten å bry seg om instruksjonen?Det må vel bli konklusjonen... Moro at fler her har brukt den "feil" , i 12 år til og med he-he
lisje marthemora Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 ja , og posen er go og varm den, (på alle måter ) he-he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå