Gå til innhold

Oioioi, nå er det virkelig nok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å finne meg et annet nettsted der jeg kan møte andre mødre, med litt mindre hormoner enn her inne. Har blitt mer og mer oppgitt over det som skjer her inne, og jeg vet at mange nå kommer til å svare "jaja, finn deg en annen plass du" etc etc.

Jeg har likevel lyst til å skrive en siste innlegg, kall det gjerne et hjertesukk.

Det er flere tråder på denne siden nå som har fått mange svar, og alle er trådene har utviklet seg til krangling og de fleste svarer på denne. Andre tråder er det ingen eller få som svarer på, et eks er der ei sier at i morgen er datteren 1 år og det er siste kvelden hennes her. INGEN har giddet å si noe til henne, neida: kjekkere å krangle!! Slik er det alltid, om noen skryter litt over den lille er det nesten ingen som gidder å dele den gleden med denne moren. Nok er nok.

Selsvagt gjelder ikke dette alle her inne, det finnes hyggelige mennesker her som vil andre godt men de blir så lite synlige desverre.

Lykke til videre både dere kranglebøtter og dere andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk helt enig med deg. Det er skammelig. Men allikevel lurer jeg på en ting; hvorfor svarte ikke du da?

Skrevet

Jeg har vært innom her i går og i dag, og jeg er sjokka over at jeg har vært her i 8 mnd. "flytta" til et annet forum i sommer. Å fy så koselig det er der:)

Skrevet

Hei, jeg er så enig. Dette har blitt en side der folk bare skriver for å få ut gruffen inni seg og for å kverulere. Jeg har spurt noen spørsmål i det siste om ting jeg har trengt hjelp eller råd til, men får nesten ingen svar. Mens den ene gangen jeg skrev at jeg ikke bader babyen min mer enn en gang i uka, så kom det et utrolige rabalderet. Når jeg begynte å være inne på denne siden var det fordi jeg ble så rørt over at mødre var her og hjalp hverandre og ga hverandre råd. Nå ser jeg at de trådene som er flest svar på er de kranglende innleggene. Kjempesynd. Hva kan vi gjøre med det?

Kanskje vi som er her av hyggeligere grunner kan gå sammen og ikke svare dem som kverulerer og spør kranglevorne spørsmål?

:-) vi burde være her for å backe hverandre opp! :-)

Skrevet

dere som er så enig, hvorfor har ikke dere svart den damen hun refererer til?

Skrevet

jeg er så enig som bare det. Har vel egentlig planer om å slutte å henge her .. men blir jo dratt til den siden for det da! har ikke svart damen du referer til pga jeg ikke har sett innlegget.. ;)

Skrevet

HI her. Jeg måtte selvsagt innom en tur i kveld for å sjekke om det hadde kommet noen respons på innlegget mitt, såpass nysjerrig er jeg :-)

Må bare si en ting, jeg svarte denne damen og signerte med anonym (alle er jo anonym her uansett) Har prøvd å svare konsekvent på slike men det er ikke alle disse jeg har sett, og ikke alltid jeghar hatt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...