Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Eksen lo litt av meg siden jeg endelig bevegde meg inn dit..Og sa at nå var "alle" så og si sluttet og bruke det.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 Jada,litt kommafeil:)
¤MegOgMini¤ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 ja merker det er mindre snakk om det Og folk har begynt å kommunisere på msn igjen..
mayaya Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 bruker fb mer og mer, har flyttet dibgruppa vår dit også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå