Gå til innhold

Snakk om ironi ;o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 10 årene sagt at bare jeg en dag finner igjen navlen så skal jeg ta piercing. Nå er den her, flottere en noensinne, men nå er jeg vel for gammel. Faen også ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir da vel aldri for gammel til det :-)

Skrevet

Bedre sent enn aldri, vet du, hehe.

Skrevet

Har du liksom mistet den litt mellom fettet?

Man blir vel aldri for gammel til noe man har lyst å gjøre.

Om du gjør det å angrer, er det jo rask sak å nappe den ut igjen.

Skrevet

Haha, du er søt, Cat - finner igjen navlen er en så bra beskrivelse!

Skrevet

Hihi, så den ser bra ut???

Jeg har fortsatt tape over min.

Jeg fikk sånt stygt arr da jeg hadde fordi jeg tok den ut for sent da jeg ble gravid, så jeg har alltid sagt at jeg IKKE skal ta på nytt, selv om jeg har ti forskjellige smykker som er knallfine.

Men jeg har hørt flere som har piercet navlen etter bukplastikk fordi den ser litt rar ut, og ser bedre ut med piercing i.

Skrevet

Men ser ikke for meg at det blir fullt like lekkert på en 39 åring som på ei 20 årig ungtispe.

Skrevet

Så fine bilder du har på profilen din monajenten, hvor har du tatt de?

Skrevet

Det var en god argumentering monajenten. hvis noen synes det blir patetisk så kan jeg jo bare si at jammen navlen blir finere med piercing etter bukplastikk , JAAAA den kjøper jeg ;o))

Skrevet

Ja den fantes liksom plutselig ikke lenger mellom lagrene av formasjoner jeg helst ikke vil vedkjenne meg jeg hadde ;o))

Skrevet

Tusen takk:) :)

Har en del bilder på profilen da, hihi. Er det de med hvit bakgrunn du mener?

De er i så fall tatt hos Fame:)

Ja ikke sant, Cat?

Helt genialt syns jeg (og finfin unnskyldning til å pierce:-D)

*harogsålyst*

Skrevet

Ha dæ i væg og pierc, trøng da itj å puttpå en mega bling, men æn litn nætt æn :))

Skrevet

Neeeei, du må jo ha en stor en hvis du først skal ha, Cat:-D *knis*

Skrevet

Kom til å tenke på noe jeg hørte en gang. Det var en kompisgjeng som skulle slanke seg. De kalte seg for SPIM (Se pikken i mai)

Skrevet

siden du endelig ser navlen din nå, kan du perce en liten bjelle, så kan alle høre den og ;o). Magen din har blitt så fin! (etter første bildene tenkte jeg: du må blitt lurt, for det så ikke SÅ mye bedre ut. NÅ DERIMOT! Kjempe flott! Hvorfor ikke gjøre litt ut av det?)

Skrevet

Og det har blitt enda finere nå ,men har ikke fått lagt ut noen nye bilder enda. De kommer. ;o)) Jeg er knall fornøyd og jeg er dessuten begynt å trene litt forsiktig nå, så jeg kan forme modellen jeg fått ,slik jeg vil ha den ;o))

Skrevet

haha, siden du får mage som en 20åring, kan du like gjerne perce deg ;o). Hva med en tatto?

Skrevet

Ja piercing kan det godt hende det blir. Tattiser har jeg allerede 3 st så det får holde ;o))

Skrevet

Du er såpass tøff ja :o). Du har ikke tillfeldigvis bilder av de og?

Søstra mi og jeg skal tattoere et symbol som betyr søsken (men finner jo ikke noen symboler! Kult og hatt no feks urteg eller lignende)! Blir da min første ;o)

Skrevet

joda de ligger på min profil. ;o))

Skrevet

Har ikke sett den, men har ikke tørt å gå inn på alt der inne, pga du er en person jeg ikke kjenner! Føler jeg snoker inn på private ting :o). Tar en liten kikk nå ...hehe...

Skrevet

Mange bilder du har da! Tør ikke å sette inn mange bilder av familie jeg, pysete :o). Likte Marius tattoen! Liker de som betyr noe! Spesiell grunn til de andre 2?

Skrevet

Nei egentlig ikke. den første ble tatt i fylla i Tyrkia, (blomsten) men jeg likte den og har ikke angret så da jeg 2 år senere var i Tyrkia sporet jeg opp samme fyren og tok like så godt enda en. Tanken den gangen var at jeg ville ha en drage, men alle dragene var så store og maskulin at jeg ikke syntes de var fine. Så fant jeg tribalen som jeg falt for direkte, ingen drage kanskje men likevel.

Tatton av fotavtrykkene til Marius sier jo seg selv betyr hele sjelen for meg. Det er en eksakt kopi av hans fotavtrykk i riktig størrelse.

Skrevet

Hadde jeg opplevd noe så ille ville jeg gjort nøyaktig det samme! Du er tøff og åpen om det, å det fasinerer meg! Full respekt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...