Gå til innhold

Hvor handler DU klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler stort sett på h&m,cubus,vera moda etc til vanlig!

Er en mester på salg..bruker sjelden mye penger på klær...ganske greit og få fine klær på salg :-)

Dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vel HI mener hvor du handler klær til deg selv he-he;)

Her går det bl.a. i Vero Moda ,Gina Trikot, H&M, Cubus, Only m.m.

Skrevet

vero moda, h&m, carlings, only, voice of europe osv. cubus og kappahl har så stygg passform til figuren min. handler ikke så mye klær til meg selv lengere da :/

Skrevet

Heisann,jeg elsker å kjøpe klær,men helst fine omtrent eller ubrukte babyklær for kansje rundt 10 eller 50 kroner på en butikk som selger kun barneklær å leker fra 0-12 år ca,kaller det min lille gullgruve å siden den skal snart flytte så blir den nok oppdaget av andre også(sukk trodde jeg skulle ha den for meg selv omtrent),så "h og m" er jo flotte å rimelige klær for barn da,men ingenting er som å kjøpe brukte å flotte å billige klær da,det er det jeg liker best.

Skrevet

Jeg handler på Vero Moda og Bik Bok for det meste...

Skrevet

Til meg selv handler jeg klær på Vero Moda/Only (jobbet der i over syv år, så gammel vane er vond å vende;o)), H&M og Voice of Europe.

Til barna handler jeg mest på H&M (babytøy - til gutten min på snart 3 syns jeg ikke de har så mye fint), Kapp Ahl, Cubus, Reflex, Lindex og faktisk Obs:o)

Skrevet

Til meg selv blir det mest vero moda, only, bik bok oh hm.

Lillemann får stort sett klær fra hm og innimellom (sjelden) tante pose

Skrevet

Jeg handler som regel klær til meg selv på LeneV, B-Young, Voice of Europe, VeroModa.

Har nesten ikke kjøpt klær til lillegutt, har fått så mye i gave at det har vi ikke trengt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...