Gå til innhold

Da var jordbærene dyppet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg vil helst spise ALLE med en gang:-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sukk* jaaa...men blir pent nødt til å vente til imorgen:-s

Skrevet

hva er anledningen?

Skrevet

Mamma har bursdag, og jeg har laget sjokoladekake som er rå inni, og pyntet med jordbær dyppet i hvit sjokolade:-D

Håper hun blir glad:)

 

*gleder meg*

Skrevet

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh...

 

Du er slem, nå MÅ jeg bake noe godt i morra...

Du har ikke oppskrift på den kake forresten?

Skrevet

Jepp, det har jeg vel:)

Gå på www.detsoteliv.no og søk på Arne Brimi.

Den heter Arne Brimis sjokoladekake eller noe:)

 

Han serverer den med krydderkokte aprikoser, men jeg har da som sagt dyppet jordbær i hvit sjokolade som jeg skal servere til istedenfor:)

Skrevet

Takk du er en knupp... Hater den sida der for det er så mye godt der...

 

Tror ikke jeg vil bruke aprikoser heller (grøss)....

Skrevet

Det hørtes bare sååååå godt ut da!!

 

Skrevet

Nam;-) Det er godt (men liker ikke hvit sjokolade, da...)

 

hehe...

 

Fikk lyst på!

Skrevet

MMMMmmmmmm JORDBÆR!!!!!!!!!!!!!!

 

Men du Siklus!!!

Bare så du vet det, så svarte jeg deg på Monarotten-innlegget igjen, men fikk IKKE svar *snurt som faen*

 

 

Lily of the Valley - jeg liker egentlig ikke den siden heller, blir jo nesten tussete, hihi;)

Men fant ut at jeg skulle bli bakemona, så har jeg en unnskyldning:-p

Skrevet

Da blir jeg med på bakelaget Bakemona.. Hehe.... Har begynt å bake masse etter jeg fikk vesla, hjemme med litt god tid, så da blir det gode kaker og middager da...

 

Men er så moro så...

Skrevet

Jordbær er DIGG!!!!! Jeg elsker det;)

 

Hæææ?? men det har ikke jeg sett da... Skjønner ikke sånn søkefunksjoner jeg vel!! LEGG VED LINK HVIS DU HAR - du skal sæææf få svar;) *smask*

Skrevet

Ja ikke sant???

Jeg også har bestemt meg for å bli skikkelig flink, og har lyst å lage fine og gode kaker:)

Dristet meg til og med til å lage og dikte min egen marsipankake som jeg til og med pyntet selv, til svigermors 50-årsdag, første gang jeg laget!!! :-o

 

Den ble knallgod og jeg fikk masse skryt:-D

 

 

Siklus - innlegget skal herved letes opp og dyttes;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...