Monajenten Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 ...og jeg vil helst spise ALLE med en gang:-o
Monajenten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 *sukk* jaaa...men blir pent nødt til å vente til imorgen:-s
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hva er anledningen?
Monajenten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Mamma har bursdag, og jeg har laget sjokoladekake som er rå inni, og pyntet med jordbær dyppet i hvit sjokolade:-D Håper hun blir glad:) *gleder meg*
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhh... Du er slem, nå MÅ jeg bake noe godt i morra... Du har ikke oppskrift på den kake forresten?
Monajenten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Jepp, det har jeg vel:) Gå på www.detsoteliv.no og søk på Arne Brimi. Den heter Arne Brimis sjokoladekake eller noe:) Han serverer den med krydderkokte aprikoser, men jeg har da som sagt dyppet jordbær i hvit sjokolade som jeg skal servere til istedenfor:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Takk du er en knupp... Hater den sida der for det er så mye godt der... Tror ikke jeg vil bruke aprikoser heller (grøss)....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Det hørtes bare sååååå godt ut da!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 Nam;-) Det er godt (men liker ikke hvit sjokolade, da...) hehe... Fikk lyst på!
Monajenten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. september 2007 MMMMmmmmmm JORDBÆR!!!!!!!!!!!!!! Men du Siklus!!! Bare så du vet det, så svarte jeg deg på Monarotten-innlegget igjen, men fikk IKKE svar *snurt som faen* Lily of the Valley - jeg liker egentlig ikke den siden heller, blir jo nesten tussete, hihi;) Men fant ut at jeg skulle bli bakemona, så har jeg en unnskyldning:-p
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Da blir jeg med på bakelaget Bakemona.. Hehe.... Har begynt å bake masse etter jeg fikk vesla, hjemme med litt god tid, så da blir det gode kaker og middager da... Men er så moro så...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Jordbær er DIGG!!!!! Jeg elsker det;) Hæææ?? men det har ikke jeg sett da... Skjønner ikke sånn søkefunksjoner jeg vel!! LEGG VED LINK HVIS DU HAR - du skal sæææf få svar;) *smask*
Monajenten Skrevet 19. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. september 2007 Ja ikke sant??? Jeg også har bestemt meg for å bli skikkelig flink, og har lyst å lage fine og gode kaker:) Dristet meg til og med til å lage og dikte min egen marsipankake som jeg til og med pyntet selv, til svigermors 50-årsdag, første gang jeg laget!!! :-o Den ble knallgod og jeg fikk masse skryt:-D Siklus - innlegget skal herved letes opp og dyttes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå