Gå til innhold

November: Flere som er like pysete som meg, og blir dårlig av å se på Jordmødrene?


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Jeg blir rett og slett fysisk dårlig når det er fødsler på gang.. Jeg blir kvalm og begynner å kald svette.. Synest så utrolig synd på damene som ligger der.. Har selv ikke vært gjennom vaginale fødsler, så det kan jo hende det er det som gjør det.. Er det noen fler, eller er jeg helt alene om dette? =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte vaginalt, og hadde en veldig flott fødsel.. Jeg blir og dårlig når jeg ser programmet, men på en annen måte. Jeg tenker tilbake på mine egne følelser og hvordan denne tiden var. Bare jeg kjenner noen som er i fødsel eller nettopp har født, så går jeg helt inn i den verden igjen. Det r nesten litt plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tenker bra på min egen fødsel når jeg ser programmet. Men syns det er fint da! Blir helt rørt. Er det bare meg eller er det andre som griner fortere etter de ble mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter jeg også når jeg ser det.. Misunner de veldig den følelsen når de får se barnet for første gang.. Men akkurat når de holder på å få de ut, da blir jeg dårlig.. Men ja, tårene kommer mye fortere nå enn før jeg ble mor..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg hele uken til det programmet!!:):). Er så flott å se på fødsler - og jeg blir jo helt melankolsk av å tenke på at det snart er ett år siden det var oss som lå sånn!

Vil absolutt ikke anbefale gravide å se det da.......er jo litt skummelt innimellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...