Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jenta mi som er 10 har store bein, bruker str 39. Problemet er at hun har jo så tynne legger. Hvor kan jeg finne støvler som er store i størrelsen, men tynne (veldig tynne) i leggen? Har prøvd Viking sine, men de var som store tønner rundt beina. Må legge til at dette er frk Kresen! Noen tips?
Dailis Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Heihei, koselig å se det er andre som sitter her på natten:) Jeg så på din sko at de hadde en del støvler som var fine, og tynne i leggen. Alt for tynne syntes nå jeg da, hehe.
phantomet Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Merket Chili, som føres av flere Eurosko butikker har også smalt skaft på sine støvler. Vår 11 åring har nå tangert 40... så nå kan hun ikke lengre låne mine sko...*smiler*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hei og tusen takk for tipsene. Da blir det kanskje latter og smil istedenfor tårer og gråt i morgen. Jeg synes så synd på henne som aldri får tak i sko, blir mange lange timer i skobutikker for oss hver vår og høst. Hvorfor kan de ikke lage barneskoene i større størrelser? Blir så frustrert! igjen- takk takk:)
Dailis Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Skjønner henne godt jeg. Når jeg gikk i 4. klasse hadde jeg 42 i sko. Kan nesten ikke huske at jeg hadde barnesko, men husker godt at det var vanskelig å finne voksensko til meg mens jeg gikk i barneskolen...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Husker at det eneste som passet meg var seilersko.. De var utrolig komiske...
Motti Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Hei, tror Hunter har ganske smale skaft, men de er sykt dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå