Gjest ->>- Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:50 19.09.2007 Jeg vil gjerne være anonym for jeg synes dette er litt pinlig. sug lut satan i toern [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:51 19.09.2007 Skal vi sprike med beina også? ->>- [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:51 19.09.2007 Hvis du likner Jodie Foster så gjerne for meg. sug lut satan i toern [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:52 19.09.2007 Er humöret paa topp i dag, luten? Süsse [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:53 19.09.2007 Strålende. Rett og slett grensesprengende. sug lut satan i toern [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:53 19.09.2007 Hallooooo... Har noen hjulpet den stakkars damen med å legge ut innlegget eller? HKH M1g! [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:55 19.09.2007 Hvordan skal jeg legge meg ut på skravle. Det er jo forbudt å legge ut navn å nr, bilder har jeg desverre ikke på mskina mi for øyeblikket. Så......hva gjør jeg? Litt desperat, for jeg vil så gjerne hjelpe. Anonym [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:57 19.09.2007 Da foreslår jeg at du kopierer hele tråden før du legger den ut. Det gjør alt så mye klarere. Uten en tråd kan du nemlig bli anmeldt. sug lut satan i toern [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:58 19.09.2007 Nå har jeg lagt meg ut under deg! ) HKH M1g! [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 22:59 19.09.2007 Fnis, det var ikke mer som skulle til... sug lut satan i toern [svar på dette innlegget] Sv: Kan dere være så snille å legge dere ut på skravle for meg? NYTT 23:02 19.09.2007 Dvs at jeg må lage en tråd som handler om meg. Nei, det gidder jeg ikke. Jeg finnes ikke interessert i meg selv som menneske, jeg vil bare hjelpe alle andre og bekymre meg så mye jeg bare kan om alle andre, for da blir jeg et godt menneske. Jeg hører hjemme på skravle. *tenner lys*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Eh, hallo, innlegge er med barre to ggere, dah... Ellers så ser det ut som 40 prossent for meg, ja..... ;P
Gjest ->>- Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Kjeften, kjerring, jeg holder meg til sjangeren.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Herregud, mener du jeg skal lese det mølet der - trur du jeg får betalt for dette? sjølopptatte kvinnfolk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå