Gå til innhold

hvordan ser magen deres ut i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare nyskjerrig jeg;)har alltid hatt litt ekstra på magen, men nå syntes jeg den har blitt mye hardere og fastere og står mer ut;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg også det! Siden jeg var tyve har jeg hatt litt ekstra på magen, men nå er den hard og jeg begynner å se gravid ut - ikke bare tykk ;-) Gleder meg til at den blir ennå større! Ser stor forskjell nå i forhold til bare en uke siden, så her skjer det ting! :-D

Skrevet

Er sånn passe slank til vanlig, har nå fått en god kul på magen. Strever vilt med å skjule den når jeg er blant de som ikke vet om spiren.

Er andregangs, men begynte å få mage på denne tiden sist også.

Skrevet

Jeg er nå 16+4 og akkurat i det stadiet hvor jeg ser bare tykk ut, ikke gravid enda. Har ikke hatt noe særlig magefett før, nå har jeg ltt av det pluss livmormage. Og den er stor til å være 16 uker, sikkert fordi jeg skal ha nr tre:) Gleder meg til å se tydelig gravid ut, istedet for "passe tykk":) Samtidig gleder jeg meg ikke til magen blir kjempestor og jeg må begynne å tenke på hvordan stå opp, løfte ting osv.

Skrevet

Jeg gleder meg også til å få skikkelig gravidemage ! Har i flere år slitt med tillegget rundt livet, og fortsatt ser jeg bare overvektig ut. Men mye fastere en den var før, og mye deiligere å ta på :-)

Skrevet

Jeg har alltid hat bolleemage. Men nå er det som om alt har sramma seg opp og jeg ser gravid ut. Merka det ikke selv før en vennine som ikke hadde sett meg på et par uker kommenterte det. Nå ser det ut som om jeg er gravid og ikke bollete! Deilig! Forandringen har skjedd i løpet av to uker. Jeg har også gått opp fra B - C cup. Føler meg sååå fin om dagen! :)

Skrevet

Jeh er i uke 16+5 og man kan se det så vidt det er...hadde flat mage før , men det er den ikke lenger...men får forsatt på meg jeansene mine :) har lagt på meg 1 kg , men regner vel med at det skyter fart nå snart!!!

Skrevet

Hadde ikke noe særlig mage før jeg ble gravid, men nå viser det sinnsykt godt :) Folk ser at jeg er gravid kan du si ;o)

Men så er dette min tredje, og da synes det tidligere.

Ps - er ikke helt 15 uker enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...