Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Var på Voksi.com, trodde det skulle bli billigere der, men for et år siden ga jeg 1895 kr for Voksi i utstyrsbutikk!! Er de blitt så mye dyrere?? Noen som vet hvor man kan få det billigere??
strekkmerketrollet Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jeg ringte inn på en forhandler i dag (babycomfort) Der kosta en classic 1999,- Active var 2399,- det var INKLUDERT bæreplate... Jeg synes også det er merkelig at det skal vere billigere hos forhandler en å bestille direkte fra voksi... helt omvent! På voksi sin side kostet active det samme, men det var UTEN bæreplate....
strekkmerketrollet Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 .....bæreplata må en betale 399,- (!) for på voksi.com
Mor til en stor og en liten Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Har funnet ut at voksi classic ligger på rundt 1890kr i de fleste babyutstyrsforretningene. Bl.a Barnas Hus og barnevognhuset Rudo har de til denne prisen. Vet også at man kan få dem til den prisen i Tromsø også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå