tralletonetroll Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Takk for sist damer! Det begynner å bli mange treff nå :-). Jeg mååå huske kameraet neste gang.. Neste gang er altså fredag 28. september. Samme sted og samme tid som sist (Far Coast kl 12 og utover). Jeg ringer og reserverer sofa dagen før så meld dere på. Ha en fin uke til vi sees igjen! Påmeldingsliste: Enestående og Åsmund
*Maggi* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Vi er med : ) Skal sannsynligvis på hytta den helgen, og har planer om å hente mann på jobb ved 14-tiden, men en liten tur rekker vi nok. Må ta med storesøster også da, men det går nok greit - hun er ganske lett å ha med å gjøre. Påmeldingsliste: Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J
wonderboy og mamma Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hei og takk for sist. Var koselig som alltid:-) og vi er med også denne gang. Listen blir da: Påmeldingsliste: Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Noen bør ha med kamera, jepp. Har tenkt på før at vi bør legge våre gullunger ved siden av hverandre. Vi gjorde det med barselsgruppen i dag. Det blir fint å se hvordan de vokser og vokser. Men til saken - det var koselig som vanlig (og kaffen var veldig god :-) ) og vi hiver oss på igjen med glede. Påmeldingsliste: Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma Lunas gutt+Luna
coscos Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Vi prøver på nytt! Sist fredag ble jeg på jobben til kl 14.00 og da følte jeg at jeg måtte reise hjem for å unngå fredagstrafikken ut av byen. Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma Lunas gutt+Luna Coscos & Lille M
Lima Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Vi prøver også å bli med igjen, men det skal være en sammenkomst i barnehagen kl 10:00 og jeg vet ikke hvor lenge det varer. Regner med at det ikke blir så lenge for de fleste foreldre skal jo på jobb og må ta fri... men mulig vi blir litt sene. Listen blir da: Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma Lunas gutt+Luna Coscos & Lille M Lima og lillesøster Jeg har også tenkt på å ta med fotoapparat. Hadde vært hyggelig å få noen bilder på mail også, hvis noen har noen bilder fra treffene. Ønsker alle en god helg!
Lilleprins og mamma Skrevet 23. september 2007 #7 Skrevet 23. september 2007 Hei alle sammen!! Takk for sist!! Som vanlig så var det kjempekoselig!! Jeg la jo fram fotoapparatet før jeg skulle dra på siste treff men som vanlig så ble det glemt... Håper å huske det denne gangen slik at jeg får tatt bilder av de nydelige bebbissene våre!! Vi kommer vi! Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma Lunas gutt+Luna Coscos & Lille M Lima og lillesøster Lilleprins og mamma Sees til fredag!! Ha en super uke alle sammen!! :-)
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Maggie og jeg snakket om en cruise -tur med Color Magic i november. Det er fortsatt noen villige avganger (billig=NOK 990,- ) Hvis alle se på denne linken http://www.colorline.no/pages/booking/calendar.faces?dateOut=0711&dateHome=0709&roundtrip=y&lineOut=OSLO%3AKIEL&lineHome=KIEL%3AOSLO&productcode=114&colorclub=n så kan vi jo diskutere på fredag om en tur kan være aktuelt for oss og når det passer eventuelt. Jeg har veldig lyst i alle fall av naturlige årsaker ;-) Sees fredag!
coscos Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Hei! Prøver som sagt å komme meg på treffet på fredagen (glemte tidligere når jeg svarte at jeg har vaskehjelp den dagen, men usikker på når hun kommer), men synes det hørtes spennende ut med cruise til Kiel. Hva var det dere hadde tenkt på? Oss mødre med babyene, "hele familien" eller bare oss mødrene? Jeg er bortreist en uke i november, men ellers stort sett ledig.
Mirte Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Hei:) Julie skal døpes på søndag, og i den forbindelse kommer min mor torsdag kveld for å hjelpe til. Da går nok dessverre fredagen med til å ordne og styre. Vi stiller neste gang. Kos dere:) Vi blir med til Kiel:)
tralletonetroll Skrevet 26. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. september 2007 Hallo! Jeg dytter og benytter anledningen til å be om at etternølere gir beskjed om de kommer :-). Jeg bestiller sofakroken i morgen. Angående Kieltur så kunne det vært morsomt det. Kan snakke mer om det på fredag, kanskje? Nå må jeg vende oppmerksomheten mot Åsmund. Han ligger der på gulvet og snur fra mage til rygg. Han får jo ikke til å snu seg tilbake, stakkar, og her må mor trå til ;-). Ha en fin dag!
*Maggi* Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Hadde vært veldig gøy å få til en Kiel-tur, ja! Kalenderen min har imidlertid begynt å fylle seg opp i november, så jeg håper slutten av november/begynnelsen av desember kan være et alternativ?? (Det må jo ikke tilpasses bare min kalender, men også sambo og storesøster sin....) Tanken var vel at vi mammaer skulle reise i midtuke sammen med vår respektive babyer (iallefall slik jeg har tenkt). Har sjekket litt rundt det, og som Luna sier, så er det priser fra 990,-. Hvis man bor en mamma + en baby pr. lugar, så har man bra med plass, også til vogn. Utvendig 3-stjerners lugar med to enkeltsenger på gulvplan eller dobbeltseng kommer på 1390,- pr. lugar (disse lugarene er ca. 10,5 kvm) Prisen er den samme pr. person om man bor en eller to voksne på lugaren, så da er det jo greit med en lugar til hver, synes jeg! Begge båtene som går til Kiel er av samme standard - i en klasse for seg når man sammenligner med de andre "baljene" som går til DK. Den ene (Magic) er flunkende ny da - ble satt i drift 17. september... Vi snakker litt om det på fredag, så får vi se om vi kan finne noen datoer som de fleste som vil kan være med : ) Ellers er jeg veldig for at vi tar et mamma-"julebord" også en gang før jul, hvor vi "setter igjen" babyene hjemme, og bare kjenner på følelsen av å være bare seg selv igjen (kanskje med selskap av litt god mat og en flaske vin?)! Lykke til med dåpen på søndag, Mirte: )
Reise Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Hei til alle, da er jeg også tilbake fra Berlin turen og gleder meg til å se dere på fredag. Listen er dermed: Enestående og Åsmund Maggi & Victor & J Wonderboy og mamma Lunas gutt+Luna Coscos & Lille M Lima og lillesøster Lilleprins og mamma Berlin og Isabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå