Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har en sønn på 15 mnd,faren har aldri hatt kontakt med han fordi jeg aldri har skrevet han opp som far,men han har visst d helt siden jeg var gravid,men han ville ikke at jeg skal skrive han opp. Men nå har jeg bestemt meg får å gjøre d. Han sier hvis jeg gjør d skal han ha 50 50. faren til min sønn bor i oslo og jeg på sørlandet,så er jo ganske lang reise mellom oss.Så jeg lurer på om han kan kreve d? vi har aldri hatt et forhold eller noe heler,var bare et par ganger. jeg vil ikke sende min sønn bort der annehver uke,og d blir jo litt vanskelig når d blir skole alder,d er jo selvfølgelig en stund til da men. så jobber han fullt hver eneste dag,og masse møter og reise med jobb,å ikke skjønner jeg hvordan han skal ha tid til 50 50 heller. er kanskje noe han bare truer med for at jeg ikke skal srive han opp,så slipper han å betale.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det er garantert noe han sier. som du sier har han ikke tid. Jeg var nettopp i møte for å drøfte akkurat det, og fikk til svar av barnepsykolog at slik anbefales ikke. på det strengeste. Isåfall bør det være i en alder der barnet bestemmer selv og vil det. dessuten trengs det stor sammerbeidsvilje mellom foreldrene. det blir det neppe mellom dere da du ikke en gang har vært i sammen med denne mannen. svar på spm: han har ikke rett på 50-50! Skriv ham opp som far du, alle mannfolk som løper med pølsa ute bør/skal betale for det:) Mvh Kila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå