Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hvilken er sunnest å gi barnet?? og hvordan gir man de, er det drikke eller gir man en barneskje?
-maria- Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Eskimo kids går hvertfall for å være svært gode produkter, jeg har gitt de til begge mine barn. Flytende, en ts om dagen og de liker den godt. Smart fish er ganske nytt og kjenner de ikke så godt. Fikk en smaksprøve på det og jenta mi spytta den ut. Er tyggekapsler. Så jeg hadde kjøpt eskimo.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 takk for svar =) da kjøper jeg eskimo! =)
Nurse80 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Disney mikke mus tranen er den eneste som min gutt svelger ned!!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 vi gir smartfish, den flytende med mikke mus på flaska. Eskimo smaker tran, så den fikk vi ikke til. Smartfish er ikke tran, men omega-3tilskudd, og det smaker faktisk veldig godt!
-maria- Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Eskimo smaker ikke tran. Den smaker fisk. Det er ikke laget av fiske lever men av fiskefett.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Jenta mi får Eskimo Kids, som går for å være veldig bra, i hvert fall. Jeg kjenner ikke Smart Kids. Hun drikker den fra glass før hun får juice til maten. Den smaker jo ikke tran i det hele tatt syns jeg. Er tilsatt tutti fruttismak, som jenta mi liker. Og hun er kresen på andre merker......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå