gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Snuppa mi kommer til verden rundt uke 34, og jeg er overhode ikke klar til å bli mamma igjen!! Håper jeg kan begynne å glede meg litt snart, men det hele har liksom blitt kastet å meg....Huff, håper følelsene er anderledes i morgen. (er snart i uke 32)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 du blir klar når du har barnet på brystet, selv om det føles tvilsomt nå! - dette er det jeg hører folk sier iallefall. Får jeg spørre hvorfor barnet kommer så tidlig? Tror den siste tiden før fødsel er med å modner et hvert menneske slik at man er klar for oppgaven jeg :-)
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 jeg har kreft og må ha en ny cellegift kur så fort som mulig.. derfor kommer hun så tidlig!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Men kjære deg... Huff, dette hørtes jo ikke noe særlig ut. Hvor alvorlig er det? Går det bra med deg? Kan godt forstå at det blir for mye for deg å tenke på et nytt barn i tillegg til å ha kreft... Du får bruke energien på deg selv, og satse på at andre bidrar med den lille babyen. Så kommer du mer på banen når du har hentet deg inn igjen etter behandlingen. Ønsker deg masse lykke til! )
jentahans Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Håper det går bra me deg, tenk positivt så har det mye å si. Dette vil nok gå bra for dere begge to:) *lykkelykke til*
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg tenker egentlig ikke på hvor alvorlig det er, jeg er meg og dette skal gå bra uansett! cellegift kuren er egentlig ganske mild, og jeg tåler den type cellegift godt, så jeg tror nok det skal gå bra m baby.. er bare litt lei meg for at jeg ikke kan føde normalt og amme, men jeg har en gutt på fem, så jeg har opplevd det før da.. har heldigvis familie ig gode venner i nærheten som med glede hjelper til hvis det trengs! Takk for lykke ønskninger :0)
moir4. Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Hei! Dette går nok bra skal du se..Når baby`n kommer så blir nok følelsen en helt annen:-) Håper virkelig det går bra med deg og at du blir frisk. God klem
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Takk skal du ha:)
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Huff..vet hvordan du føler det,fikk selv et kvarter på meg til å fordøye at jeg skulle bli mamma,måtte ta hastesnitt i uke 30 pga svangerskapsforgiftning! Er ikke lett når ting kommer så brått på,når man tror man enda har god tid! Gikk uansett bra da,men man blir jo litt satt ut og får putselig mange tanker som svirrer! Lykke til da,håper du får forberedt tankene på å bli mamma litt tidligere enn tenkt=) klem
Fløffy Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Sender deg masse gode mammatanker og tenker at dette klarer du!! Man klarer alltids mye mer enn man tror, selv om du har fått "full dose" for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå