Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 flere som ska føde på sykehuset i skien i begynnelsen av mars? noen som har født der før? erfaringer??
Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 jeg skal føde der i februar:) førstegangsfødende. har ikke vært der som fødende før, så vet ikke helt hvordan det fungerer der. skal på omvisning i nnovember da, i forbindelse med svangerskapskurs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå