Gulosten™ Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Så Jordmødrene på nett-TV nå, griner som en unge hver gang jeg!! For hver eneste fødsel jeg hører om eller ser, merker jeg litt mer at dette virkelig er noe jeg kunne tenkt meg å jobbe med... Blir ufattelig rørt hver gang jeg hører om noen som skal ha baby, får baby eller ser/hører om en fødsel:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Gubben måtte komme bort og se hva jeg så på på dataen, for jeg satt og tørka tårer og snufsa... Hehehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Dulosten er en sippeguri, dulosten er en sippeguriiii!!! *prøver å skjule restene av maskara som tidligere i kveld har rent nedover kinnene*
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 haha grein som en unge jeg også, jeg vil føøøde igjen!!!!
Gulosten™ Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg sipper som bare f...!! helt utrolig. men kanskje ikke så rart da:) Hun var så kul hun som fødte sist... rett etter at hun fikk babyen opp på magen... Smilte og lo om hverandre.... også sa hun: "wuææææææ, jeg er sååå glad.... wuæææææææ" Da måtte jeg le litt oppi all sippinga.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Ja, den synes jeg var herlig! hihi
Giftmamma med2jenter Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 bare griner jeg også... kanskje greit ikke gubben er hjemme, ellers hadde vel han stortuta også..sentimental fyr vettu...hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå