Gå til innhold

Guuuud som jeg sipper.....!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så Jordmødrene på nett-TV nå, griner som en unge hver gang jeg!! For hver eneste fødsel jeg hører om eller ser, merker jeg litt mer at dette virkelig er noe jeg kunne tenkt meg å jobbe med...

 

Blir ufattelig rørt hver gang jeg hører om noen som skal ha baby, får baby eller ser/hører om en fødsel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben måtte komme bort og se hva jeg så på på dataen, for jeg satt og tørka tårer og snufsa... Hehehe

Skrevet

Dulosten er en sippeguri, dulosten er en sippeguriiii!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

*prøver å skjule restene av maskara som tidligere i kveld har rent nedover kinnene*

Skrevet

Jeg sipper som bare f...!! helt utrolig. men kanskje ikke så rart da:) Hun var så kul hun som fødte sist... rett etter at hun fikk babyen opp på magen...

 

Smilte og lo om hverandre.... også sa hun: "wuææææææ, jeg er sååå glad.... wuæææææææ"

 

Da måtte jeg le litt oppi all sippinga.

Skrevet

Ja, den synes jeg var herlig! hihi

Skrevet

bare griner jeg også... kanskje greit ikke gubben er hjemme, ellers hadde vel han stortuta også..sentimental fyr vettu...hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...