Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Begynte med grøt da jenta mi var 5 mndr og middagsglass da hun var 6mndr:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Grøt 3 1/2 mnd. Middagsglass 4 1/2 mnd.
Mamsen til Silje Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Grøt 4.5mnd Middag 6-6.5mnd
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 sliter ennå med å få i både grøt ,middag ,frukt og alt annet som ikke er melk over 6 mnd her . noen bra tips til hvordan få babyen til å godta andre ting enn flasken?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Du må prøve å prøve å prøve.:)vær tålmodig ,prøv hver dag flere ganger om dagen .om babyen spytter det ut så inn med en ny skje.Det er bare at smaken og konsistensen er uvant.Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå