Gå til innhold

Joho - flyttet inn paa "gaarden"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva er det med den gradestokken og det som faller ned fra himmelen? *Snörrete* allerede.

 

Hvis dere er ute paa tur i huttiheita oppi Nord-Tröndelag, saa bare stikk innom :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen altså, er det noe jeg hater så er det vinter. Kaldt, traurig og ukoselig.

Skrevet

Ganske stor overgang for meg i allefall.

Skrevet

Du franske damen!

 

Du må jo skjønne det at du må ta på deg Nord- Trøndelagburkaen? + superundertøy....

 

 

Skrevet

Aa, saa jeg maa bytte ut bikinien og sandalene? Sören og!

Skrevet

*fnis*

 

Ser for meg deg på vei butikken med snø til knea og bikini!

 

Har dere kommet sånn delvis i orden?

 

Ps: Neste gang du ringer og sender mld, si og skriv noe... Eller ville du bare høre stemmen min?

 

 

Skrevet

Ups, hadde han ringt ogsaa?? Du staar först paa lista, babe. Da jeg tok fra lillegutten telefonen sendte han akkurat meldingen. Ps: Han kan ikke skrive enda.

 

Jada, vi har kommet litt i orden. Siste flyttelasset kom i dag og jeg skal kjempe til jeg ligger flat, for alle de tingene til samboer kommer ikke inn her! De staar naa i garasjen.

Skrevet

Du får evt bestille et lite "innbrudd" hos en av de lokale heltene, som sikkert påtar seg å fjerne de gjenstandene du ikke ønsker å se mer for en liten kanne himert.

Skrevet

Kor skøyi da ;) Vælkommen t potetlainne ;) Må fix tastature dett å nu da, så du får m aill Æ'an, Ø'an å Å'an..hehehe

Skrevet

Takk for det du :) Det ble jammen ikke automatisk nytt tastatur selv om jeg kom hit gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...