Süsse Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Men hva er det med den gradestokken og det som faller ned fra himmelen? *Snörrete* allerede. Hvis dere er ute paa tur i huttiheita oppi Nord-Tröndelag, saa bare stikk innom
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Faen altså, er det noe jeg hater så er det vinter. Kaldt, traurig og ukoselig.
Süsse Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Ganske stor overgang for meg i allefall.
Dronningen! Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Du franske damen! Du må jo skjønne det at du må ta på deg Nord- Trøndelagburkaen? + superundertøy....
Süsse Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Aa, saa jeg maa bytte ut bikinien og sandalene? Sören og!
Dronningen! Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 *fnis* Ser for meg deg på vei butikken med snø til knea og bikini! Har dere kommet sånn delvis i orden? Ps: Neste gang du ringer og sender mld, si og skriv noe... Eller ville du bare høre stemmen min?
Süsse Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Ups, hadde han ringt ogsaa?? Du staar först paa lista, babe. Da jeg tok fra lillegutten telefonen sendte han akkurat meldingen. Ps: Han kan ikke skrive enda. Jada, vi har kommet litt i orden. Siste flyttelasset kom i dag og jeg skal kjempe til jeg ligger flat, for alle de tingene til samboer kommer ikke inn her! De staar naa i garasjen.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Du får evt bestille et lite "innbrudd" hos en av de lokale heltene, som sikkert påtar seg å fjerne de gjenstandene du ikke ønsker å se mer for en liten kanne himert.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Kor skøyi da Vælkommen t potetlainne Må fix tastature dett å nu da, så du får m aill Æ'an, Ø'an å Å'an..hehehe
Süsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2007 Takk for det du Det ble jammen ikke automatisk nytt tastatur selv om jeg kom hit gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå