Shinyogsmåen Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Dette er mitt første svangerskap, så lurer veldig på hvordan sexlivet blir etterpå. Vet at man ikke kan ha det en stund etterpå. Men når man kan, er mannen da like ivrig (hvis han så fødselen) etterpå? Er det noen som velger å ikke ha han med inn?
Pampers123 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Min mann var med på forrige fødsel, og han har aldri hatt noe problemer med det. Man må jo gjøre sitt for at ting skal bli normalt igjen, som å knipe,knipe og atter knipe.. Vi har ialefall aldri hatt noe problemer og alt ble raskt som før imellom mine ben
Lene 1. Mai Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Mannen min sto nærmest å tok imot jenta vår, men har aldri hatt traumer om det etterpå, og det har heller ikke påvirket sex-livet. Jeg har hatt problemer med at jeg har vært alt for "trang" tidligere, og håpet at fødselen skulle hjelpe på det, men det var ikke tilfelle. Ble like trang igjen etterpå. Så hvis du eller han er redd for å bli "for utivdet" der nede, så er det ikke sikkert du trenger å bekymre deg :-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Mannen min var med på fødselen og hadde ikke noe problemer med det etterpå. Men snakk med mannen din og ta hensyn til hans ønsker dersom han ikke vil være med. Han trenger jo ikke stå og se nedi der under fødselen, det er ikke nødvendig. Jeg har blitt helt som før etter fødselen, men det tok tid før jeg hadde lyst og til jeg følte at det var ok. Det er jo ikke akkurat behagelig i starten, men det går seg til!
Leona* Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Mannen min er ihvertfall like ivrig. Er vel oftest kvinner som ikke er så ivrige etterpå... Jeg syntes det bare var vondt de første gangene (vi ventet vel noen måneder tror jeg...?). Var redd det skulle være slik resten av livet... Men det ordnet seg etterhvert. Jeg synes sexen er bedre nå enn før jeg ble gravid. Tror jeg har hørt noe om at dette er vanlig...? At vi på en måte kan bli mer følsomme. Litt rart å tenke på at mannen min var med og stod der å tittet mellom beina mine... (jordmora var veldig ivrig på at han skulle se alt...!). Men når jeg lå der så brydde jeg meg ikke i hele tatt. Godt å kunne dele opplevelsen med noen, og å noen å prate med i ettertid om hvordan det var. Det kan være litt vanskelig å huske alt, for det oppleves så intenst...
Lene 1. Mai Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Nei, det er ikke akkurat behagelig i starten. Men et godt tilps er å kjøpe glidekrem :-)
Stary Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Rulla i høyet før det var gått to uker etter forrige fødsel:) Gikk fint det.... Føler sex bare blir bedre og bedre jo eldre og mer moden jeg blir.... Som en god vin.... mmmm....
håper på fulltreff Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 hm... Skal jeg komme og ødelegge alle de gode tilbakemeldingene?.. Vel, jeg må nok innrømme at det ble liksom ikke det samme for meg etterpå. Jeg revnet veldig mye, og tror ikke jeg ble sydd særlig godt sammen. Det påvirket selvtillitten min veldig og jeg syntes det var "flaut" å ha sex og følte meg vid som ei låvedør... Om det blir noe mer revning nå så skal jeg være nøye på å be de sy skikkelig sammen. Jeg hadde bestilt time for å bli "reparert", men så ble jeg jo gravid igjen og fant ut at det var like greit å vente til etter fødsel med å fikse opp igjen. Mannen min derimot sier at det er like bra for han nå som før. Håper det er sant...
Gjest Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Mannen min var med på forrige fødsel. Vi hadde sex 14 dager etter fødselen ... å syns faktisk sexen ble bedre jeg. Tror ikke han fikk noen traumer etter fødselen for han er kjempe ivrig på å være med på denne her å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå