Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Stakkars Anniken har så sinnsykt tørr hud... hun flasser skikkelig, spesielt på armer, bein og mage... har vært sånn siden fødselen. frister skikkelig å smøre henne med et eller annet, men bør vel helst ikke gjøre det. hva hjelper? bader henne ikke oftere enn 2 ggr i uka...
Marolla Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Kaja var også slik, men det ga seg ganske kjapt.Vi brukte ikke noe annet enn litt olje ved massasje. Gratulerer med jenta!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Masser inn henne med litt olje du. Ikke mye, bare litt i hånden din og gni henne inn. Bare godt til henne det. Gir seg etter hvert. Didrik var slik han også..
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 ok, takk skal dere ha=) marolla: har svart på posten din=)
guttebassen Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg fikk beskjed om å IKKE smøre min gutt. Og han var ille.. Flak som datt av. Men Det ble borte og nå har han ble par uker større. Nå har han nydelig hud! Aldri smurt Han. Litt olje i badevannet bare.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Man bør ikke smøre barna. Fuktigheten kommer innenfra. Det går over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Du kan kjøpe A-crem på apoteket. Den brukes på barn med eksem ol. Den er også anbefalt på babyer. Har den til min sønn, og smørrer han en gang i uken. Han har blitt mye bedre. Gikk de første mnd uten å gjøre dette og han begynte å klø og klore seg selv, noe som resulterte i kloremerker på kroppen. Etter at vi startet med A-crem, sluttet han med dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå