Gå til innhold

noen med hemorider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

merka det her om dagen ækelt!!går det vekk av seg selv...

eller tar dere tabletter,krem eller noe sånt??

å forsvinner det fort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, har smurt med krem når jeg har ubehag av det. Sheriproct heter den, finnes reseptfri på apotek. Tabletter tar man om man har hemoroider innvendig, tror ikke jeg har det. Mine har ikke forsvunnet, men de gjør ikke vondt nå, ibland kan det klø litt. Fikk de ved forrige fødsel. ikke kul at ha!

Skrevet

hææ...de forsvinner vell trodde det bare var i forbindelse meg graviditeten jeg??hvor lenge har du hatt det da...?

fikk litt panikk nå :)

Skrevet

Jeg har også fått disse lite hyggelige tappene. Oppdaget dem for ca 3 uker siden, og har smurt flere ganger daglig siden, men kan ikke si at jeg merker noen bedring. Legen min sier de sansynligvis går bort av seg selv etter fødselen. Hvis ikke kan de da behandles/skjæres bort (hjelp!). For å hindre at de blir verre, bør du gjøre ditt beste for å unngå treg mage. Smør hyppig, og alltid etter et toalettbesøk. Det skal visst hjelpe om du dytter dem inn om kvelden. Bruk masse krem, så får du det til. Sitt minst mulig på ræv, og skyll deg med vann etter du har vært på do. Ikke noe stas dette nei, lykke til!!

Skrevet

Jeg har slitt med hemorider lenge... Har hatt det ofte før jeg ble gravid..

Hemorider kommer ofte av kostholdet, lite mosjon, forstoppelse, at du presser for mye når du går på do, o.l

Beste tipset jeg kan gi er å være flink å drikke vann, drikk gjerne biola, ikke presse når du går på toalettet, bruk mykt dopapir. I tillegg kan du jo selvsagt kjøpe de reseptfrie kremene på apoteket... Det finnes selvsagt tusenvis av andre tips og kjerringråd. Ble skrevet om det for en 3-4 dager tilbake siden.... Så hvis du blar deg litt bak, får du masse gode råd og tips...

Skrevet

jeg ble operert for dette for ca 1års tid siden.etter to tette fødseler.jeg er nå gravid for 3.gang å har fått det tilbake. jeg bruker nå en salve med navnet alcos-anal som er å få kjøpt reseptfritt på apoteket.dette er hvertfall noe som har hjulpet meg.unner ikke min verste fiende dette problemet......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...