Gå til innhold

Noen andre som ble gravid etter kort tids forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid etter at jeg og sambo bare hadde vært sammen i to-tre måneder. så han har faktisk nesten ikke vært sammen med meg som ikke-gravid... hehe... Anniken ble faktisk laget samme dagen som forholdet vårt ble "offentliggjort" (mange vanskelige dilemmaer som gjorde at vi ville skjule det i en periode).

Hvordan har folk reagert på det at dere ble så fort gravide? her tok folk det egentlig veldig fint, vi valgte å vente til uke 12 med fortelle til familie og litt lenger til resten...

Har det påvirket forholdet deres nå etter at dere fikk barn? nå er det jo bare to uker siden hun ble født da men merker at det er vanskelig, iom at jeg liksom "alltid" har vært gravid for han, og nå plutselig fremstår som mamma med alene-kropp igjen. Men jeg er sikker på vi skal klare dette, selv om ting har gått fort for seg!

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

you bet. sammen i juni, gravid i sept/okt

Skrevet

Ble gravid da vi hadde vært sammen i 9 mnd, syns det var rimelig tidlig i forholdet egentlig, selv om dere var tidligere ute. ;o)

Men nå er har vi vært sammen i 11 år, gift i over 3 år og fått en datter til, så det gikk helt fint. Klart det påvirker forholdet når man får barn, noen dager er tøffe, men de fleste er kjempefine.

Lykke til videre. :o)

Skrevet

Jepp;P Ble gravid etter nesten 4 mnd.. Gikk fort ja, og det har helt klart vært situasjoner der jeg skulle "ønske" at vi hadde hatt litt mer kjærste tid sammen bare vi to, og at vi hadde lært hverandre å kjenne uten at jeg var gravid. Men men, vi har fått en nydelig datter, og vi venter vårt andre barn i mars. Har snart vært sammen i 4 år nå. Har aldri hatt det bedre vi:)

Gratulerer med bebis:)

Skrevet

ca like lenge sammen vi.. tulla er 11mnd i dag og vi har det fint;) folk tok det fint litt "oi,...Gratulerer" :D hehe

Skrevet

Jepp, etter 2-3 mnd.... Er nå gravid med nr 2. Gikk veldig greit det..

Skrevet

hehe statistikken er god ihvertfall=) men for all del, tviler ikke på forholdet så lenge vi fortsetter å være flink å gi hverandre oppmerksomhet og å få løst opp i ting før det blir krangling. men så er det å ha tid til det også da...

Skrevet

Vet om flere som har blitt gravid på første daten.

Jeg ble gravid etter 9.mnd

Skrevet

Nei. Men kona var gravid da vi ble sammen, så jeg har vel kanskje opplevd det fra den andre synsvinkelen. Det har aldri vært noe problem, rent utover at det var forholdsvis skummelt å forplikte seg i et slikt forhold i starten, nettopp fordi det innebar så mye mer ansvar enn en hvilken som helst fling. Folks reaksjoner er en helt annen ting, men man skal ikke bekymre seg så mye for folk - de venner seg til det meste.

Skrevet

Ble gravid etter 2 mnd. Vi er sammen ennå, og har fått to barn til. Eldste er nå 9år.

Skrevet

->>- : oj, noe spesiell situasjon det ja...

btw: spiser menn og kjører traktor,,, hehe ler mer ihjel... (ja MÅTTE jo sjekke profilen din) er du forfatter eller noe forresten siden du alltid skriver på en så bra måte?=)

Skrevet

ja:) etter ca 4-5 mndr. Harnå vært sammen i 12 år, gift i 9, og har tre barn:)

Skrevet

hadde vært sammen i 10 mnd, synes det er tidlig jeg. Er ikke sammen, lang historie kort : han bor i Australia. Var sammen i 2 år alt i alt.

Skrevet

Heh, neida - bare over gjennomsnittet språkobsessiv. Men takk.

Jeg tror ikke det er avgjørende for et forhold om man blir gravid tidlig eller etter lang tid sammen, men det kan være at forholdet ikke var meant to be i utgangspunktet. Da er det selvsagt dumt å sitte der med en unge i det den første akutte forelskelsen roer seg og hverdagen slår til. Heldigvis var jeg alt for ung og dum til å gruble på dette som attenåring, og det har fungert aldeles strålende i ni år nå. ;-)

Skrevet

Gravid etter 3 måneder. Forholdet varte til 3 måneder etter fødselen... Men vi var vel heller egentlig aldri skapt for hverandre heller...

Skrevet

kan vel skrive under her. kremt kremt. ilag i 14dager vi. ups. hehe. jenta kom 9mnd etter i oktober. forlova oss og greier vi. er enda sammen. men gift og med 4barn nå da.

Skrevet

Vi møttes 5mars og jeg ble gravid rundt.. 8-9april!

Det var den andre gangen vi møttes (siden vi hadde litt lang reisevei..)

Vi var sammen fra mars til okt.

Men fikk ikke vite at jeg var gravid før juli.

Og fra juli var han utro mot meg.

Var nok ikke meant to be!

Men fikk da en herlig unge ut av det! :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 6-7mnd da eg ble gravid... Vi bodde på to ulike kanter av landet fra vi ble sammen, til eg ble gravid... Flyttet sammen da eg ble gravid (innflyttingspresang...hihi). Ingen som reagerte noe spes på det... Vi forlova oss etter 3mnd sammen da, og det var større reaksjoner på, enn å høre at vi skulle ha baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...