Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Svigermor er ikke invitiert i navnefesten til A.V, fordi hun drikker og har med seg sprit i vesken, gjør A.V urolig, og T.E(mannen min) sur. Hun er også respektløs og i sist tilstelning, som var en konfirmasjon, rappet hun til meg da hun og T.E ble sure på hverandre. Jeg får liksom skylda. Hun har fått nyss i navnefesten, som moren hennes klarte å si til henne, enda bestemoren var "heelt enig, G. skal IKKE komme og IKKE få vite det".. Dette har hun jo klart å si og svigermor truer med å møte opp, både i seremoni og i tilstelnigen etterpå. Hun ringer og er uhøflig hver dag og mannen min er drittlei. Hvordan skal vi gjøre det om hun kommer? Dette kommer jo til ¨bli en "sak" siden alle vet det og hun holder på som hun gjør..
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 dytt. bekymret
livetimammasmage Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 nekt henne å komme inn rett og slett, be henne komme tilbake når hun blir edru
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 fy faen for et kvinnfolk! nei det der er ikke bra... hvis hun tropper opp får en eller annen (helst en litt skummel stor onkel eller noe) si ifra at hun ikke er velkommen pga sin oppførsel. Si ifra på forhånd også , at hvis hun stiller opp kommer hun ikke til å få komme inn. Ingen unnskyldninger, ingen dikkederinger, bare si det sånn som det er. det er eneste som hjelper. og når hun kommer får bare den store skumle onkelen lukke døra foran trynet på henne, slik at hun forstår at hun ikke kan være i nærheten av små barn så lenge hun holder på sånn. uff, kjenner jeg blir provosert her jeg.
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det er veldig ekkelt. I konfirmasjonen tok hun og vekket A.V og laget sånn fyllete-smaskemunn og A.V bare gråt. Da vi sa i fra ble hun rasende. Hun ringer og sier "jeg driter i om jeg får komme eller ikke, jeg kommer jeg altså og NÅDE DERE OM DERE NEKTER MEG DET".. Faen hvis hun ødelegger denne dagen!!!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hvis hun kommer så ringer dere onkel blå så de kan hente henne i majjabilen og putte henne i fyllaarresten.
cherry coke Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Æsj, for ei ekkel dame! Urkh! Går det an å prate fornuft til henne? Er hun edru noengang? Vet ikke hva jeg ville gjort, men tror nok at jeg ville ha gitt beskjed til mannen min at dette fikk han orden opp i...Rekner med du har nok å styre med. Bare nekt, nekt, nekt! Ikke enkelt det der....Men forstår ikke at hun absolutt vil møte opp når hun er uvelkommen?? Ingen antenner der, tydeligvis...
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Null antenner. Hun brenner for alkohol og den voldelige heroinist/alkoholikerkjæøresten sin. Uansett hva han gjør. Hun har tydeligvis glemt at vi var på legevakta etter han hadde stukket henne og banket henne opp. Sist mnd brakk hun lårhalsen som følge av en krangle men det driter hun i. Jeg er så redd hun skal ødelegge dette. Jeg orker ikk ebekymre meg for henne.. Er det noe vi kan gjøre? Restraining order eller noe ?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 skjønner det er ekkelt ja:( hva med å bytte dato da? og passe på at hun ikke få rmed seg det... er dere heldig kan dere jo kanskje få dagen før, eller forsyve det en uke?!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #10 Skrevet 19. september 2007 det går ikke.. de har to seremonier ang. dette i året.. vil helst ha det i år og ikke neste år liksom.... og vi har alt betalt og leid lokaler..
cherry coke Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Om det er så vanvittig som du beskriver ville jeg tatt kontakt med politiet, ja. Er ikke sikkert at de kan gjøre så mye, men de kan iallefall gi deg råd. Har hun noe kontakt med barnet/barna dine? Ville holdt meg og mine langt unna et sånt psyk kvinnemenneske-
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Nei hun får ikke ha kontakt med A.V. A.V bare gråter og skriker - noe hun aldri gjør - hos svigermor.. Hun blir rett og slett stressa. Svigermor er også psykisk syk. Dette er vanskelig.. Jeg får ringe politiet. Trist når det går sånn. Hun er ok når hun ikke drikker. Litt slitsomt men helt ok.
cherry coke Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Det er vanskelig å forholde seg til alkoholikere...min x er alkoholiker og han er ikke til å stole på, lyger rett som det er og lager bare kvalm! De få periodene han er edru er han en helt ok fyr...Helt til han begynner med alkoholen igjen...Føler med deg! Og ønsker deg lykke til=) Husk på at dette er barnet ditt sin dag, og dere skal kunne kose dere som familie.. Om du ikke vil at hun skal komme, bør hun ikke få lov til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå