Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har i dag fått kjøpt min første jeans på flere år. Finner jo aldri noen som passer ifht figur. Den jeg fant i dag var ganske bra, men så skulle jeg teste med genser til når jeg kom hjem og får altså sånn dustevalk rett over linningen. Ikke mye, men nok til at det ikke er fint med halvettersittende genser... Vet at det finnes sånn pølseskinn til å ha under kjoler, men finnes det en "singlet-variant" som man kan ha til bukser?? Eller andre tips?
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Vet du, jeg har kjøpt noe på SparKjøp som heter Lumb Protector. Den bruker jeg nå som jeg er operert i magen (skal gå med korsett i fire uker, men denne holdt MYE bedre!) Og er ikke en halv bulk engang, når jeg går med jeans:) :) Skal se om jeg finner link!
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=771049-4 Her er link. Dette er en nyere type, ikke helt lik den jeg har, men ser ut som om den fungerer like bra.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Den var ikke dum. Den er ikke så stram øverst at man bare forskyver bulken? Kan den (siden jeg er forholdsvis kort i livet) nå opp til bhen, eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det beste med den der var jo at man slipper rørlegger-sprekk når man bøyer seg ned. HAHA. Uansett, du det er mange som får en sånn rull over bukselinningen altså. Det er ikke verdens undergang.
*ale* Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Må bare spørre:) Vil den vises hvis man har helt tighte klær (topp)?? Blir det kant på den? Kunne jo være en kjekk sak på oppblåstdager når man skal ha på trange plagg.
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Tenker du siden det er vanlig truse og ikke string? Jeg er SUPERANTIvanligtruse, hehe;) Syns det var fryktelig plagsomt, men innser jo at det ikke hadde sett så veldig lekkert ut med string på den høye trusen;) Men hvis jeg har på meg jeans med baklommer, ser man ikke kanten. Unngår å gå med glatte bukser uten lommer når jeg bruker den.
MammantilKaja Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Den skal jeg ha til julekjolen;) Så kjempefin ut Takker for tips:)
Monajenten Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Den er ganske stram, men det er for at den skal holde godt inn. Men det spørs jo hvor mye bulk du har. Jeg er også ganske kort og kan dra den ganske langt opp, men ikke helt opp til bh'en, da gnager den godt mellom beina, ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå