Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Vet dere når salget på Barnas Hus i Sandvika slutter? Er det på Mandag?!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jeg vet ikke, men på nettsiden står det at det er de siste dagene nå, så da vil jeg tro at lørdag er siste dag.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Ja, jeg tenkte meg det jeg også, men det står også at ''Vårt store utstyrssalg starter mandag 24/p kl.10.00''. Gjelder det alle BARNAS HUS butikker, eller bare Sandvika?!
Nette2 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 noen som har vært der de siste dagene og vet om det er noe særlig igjen? Har hatt intensjon om å dra i over en uke, men ikke fått det helt til. Har nesten nå slått det fra meg, men hvis det er mye fint igjen vil jeg revurdere, noen som vet?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Det salget gjelder alle barnas hus ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå