Knøtte79 med nr2 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg så på jordmødrene i dag og fikk en veldig uventet reaksjon. Er andregangsfødende, min første fødsel var ganske tøff og endte opp med KS. Har ikke hatt noe "angst" eller skumle tanker om den kommende fødselen. Er egentlig innstilt på at det som skjer det skjer, det er lite jeg kan gjøre til eller fra og at jeg må stole på at legene og jordmødrene kan jobben sin. MEN fikk plutselig krampegråt når jeg såg Jordmødrene, klarte ikke å holde tilbake tårene. Lurer på hva dette kan ha vært. Er det bare hormonene som spille meg et puss? Er det andre som har opplevd det samme?
petite fleur Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Er førstegangsfødende, men reagerte voldsomt (gråt) og ble veldig redd av dagens episode......Har ikke reagert slik på de andre.
betty74 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke sett dagens episode og skal ikke se den heller... men jeg har sett de andre og fikk vel da det man kan kalle flashbacks fra egen fødsel. Begynte å huske ting jeg har fortrengt.... Jeg gruet meg en del før jeg så serien, nå gruer jeg meg mer... Hadde en helt normal fødsel sist, men for meg var det nærmest en nær døden opplevelse.. Den serien fikk fokuset tilbake på denne opplevelen jeg ikke har ønsket å tenke så mye på...
Knøtte79 med nr2 Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Ikke jeg helde. Mannen min mener jeg ikke bør se disse programmene, på grunn av hva som skjedde sist. Jeg tror helder at det kan hjelpe. Litt godt å gråte litt, men veldig rart når man ikke helt vet hvorfor. Venter i spenning på neste episode. Lykke til ned graviditeten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå