Gå til innhold

Melder meg på!


Babyendelig- får 2 tette=)

Anbefalte innlegg

Akkurat registrert meg her, jeg og min samboer har endelig begynt å prøve!! Etter mange år med studier og nye jobber samt annet som har kommet i veien, har vi nå endelig gitt hverandre tommelen opp!

 

Vi prøvde masse i uken som gikk da jeg hadde eggløsning, og håper veldig det sitter i første prøveperiode. (krysser fingrene) Det rare er at jeg pleier å ha masse symtomer på PMS fra rett etter eggløsning (som store ømme bryst, vond korsrygg, murringer. Men nå har det snart gått en uke siden eggløsning, 6 dager for å være presis, og jeg har ingen av de vanlige symptomene. Jeg kjenner derimot mye stikk i mage/livmor og strekk, samt at jeg har hatt løs mage.. Trodde en stund at jeg var på vei til å få omgangssyke, men føler meg ikke syk... Blir veeeldig fort sliten da. Så jeg håper og tror at det er et symptom at jeg ikke har de vanlige PMS symptomene :)

 

Jeg har IKM om 8 dager, tester vel i løpet av helga tror jeg, selv om jeg vet det er veldig tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM betyr "ikke kommende mens" Det er den dagen du normalt skal ha mensen, men som ikke kommer hvis man er gravid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...