Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hva er billig? Hva anbefaler dere å kjøpe?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Var der for noen uker siden og ALT er billig ;-) Vi skulle bare inn og titte en liten tur og lo av alle som kom ut med fulle handlekurver...Gjett hvem som selv kom ut med ei full vogn,og det i løpet av ei halvtime ;-) Ha god tid sier jeg bare...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 oi, gidder du ramse opp noe du kjøpte?? hehe, har satt av en heeel dag
flypapir Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Hehe, der har de jo ALT! Mannen kjøpte nesehårtrimmer til 30kr.. Jeg kjøpte meg en ok boblejakke til 200kr. Joggebukse til 70kr. Fant også masse annet da, men husker ikke hva da dette er et par år siden. Men er ikke alt som er like fint, mye dritt og.. Men fullt mulig å gjøre noen kupp! Men pass deg for folk med handlevogn, er mange som traver frem uten å se seg for! God tur!
ny vestfold Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 parkdresser til barn er kjempe billig...bla
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Pysjamaser til 25 ,- til ungene som faktisk er kjempefine etter mange vask. Utelykt,sånn diger med mønster i metallet rundt til 99 ,- Barnestol ala den man kjøper på Ikea,til 79 ,- Masse leker til ungene! Billader til mobiler,husker ikke pris. Husker ikke alt,men vi hadde for dårlig tid,var der like før de stengte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå