Gå til innhold

Behandling av ....(Baktriell vagnose?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Klør litt der nede... men det er ikke inne i skjeden, men utenpå de yttre kjønnsleppene ut mot trusen. Noen som har tips eller råd? Kan det være b.v.? Tviler på det er sopp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt både sopp og bakteriell vaginose, og med sopp så klør det mest utvendig for meg, også har jeg en del hvit kornig utflod men med bv så visste jeg ikke det selv, det var min lege som sa jeg hadde det. Så tror kanskje du har sopp likevel, men gå til en lege og sjekk det, for er det bv får du antibiotika, tror det var Diflucan om jeg minns riktig. og det må du ha resept på og for sopp så er det ju bare å handle på apoteket direkt, canesten eller pevaryl.

lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...