annda Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei. Er det noen som har opplevd dette? Når jeg skal på do å tisse så renner det alltid litt hvitaktig groms ut av skjeden. Dette har kanskje vart i 5-6 dager. Tenkte kanskje det var eggløsning som gjorde det, men det skulle vel ikke vart så lenge da... Jeg hadde mens for rundt den 1 sept... men har ikke så innmari stabil syklus da... Hilsen meg:)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 ja, æsj litt ekkelt, men har hatt det samme de siste dagene jeg også. hadde mens rundt 27. testa positivt i dag og i går. veldig tidlig, men føler meg gravid. tør ikke bli helt i ekstase enda. plutselig kommer hu tanta og ødelegger alt.. mener å huske at jeg hadde sånn slim første gang jeg var gravid også..husker ikke helt. kanskje du er gravid?!
annda Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Ja beklager det var litt ekkelt sp... men mått bare høre om noen andre har opplevd lignenede. For å forklare det bedre, når jeg ser i doskåla, så kan man tydelig se hvitt/slim, det ligner sperm( beklager å gå så i dyp detalj asså... Er det akkurat sånn det er hos deg asså, å du har testet positivt??? Kanskje jeg er gravid! å da blir jeg glad:)
Gjest Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hehe..det er liksom en lang hvit slimstripe i dopapiret og som setter seg i trusa. (for å gå i detalj jeg også) skal jo egetlig ikke ha mensen før 24. men tre tester var virkelig positive. kan jo være at du er gravid. som sagt, synes å huske noe lignende fra forrrige gang? ta en test du! : ) jeg har brukt opp alle mine. må kjøpe flere for jeg er så usikker. huff, blir dyrt dette! prøvd lenge?
gull nr 2 ventes i aprii Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 hei snart?? var det nå den 24 september du skulle ha ikm? jeg skal ha den 22 september. har en god følelse på graviditet. har så lyst å teste men tør ikke. så hvis du har ikm etter meg er jo det en liten mulighet for at jeg kan få en positiv test nå og... bare lurer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå