aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Så at du har blitt gravid to ganger på første forsøk, deretter MA og så ikke blitt gravid igjen enda. Jeg har også blitt gravid to ganger på første forsøk og mistet i MA andre gangen..Jeg har el-tester klare som jeg skal bruke etter første mens. Bruker du el-tester? Har du lengre/kortere sykluser enn før du mistet? Er så spent på om ting er forandret i syklus nå etter MA skjønner du:-) Lykke til, krysser fingrene for at du blir gravid snart!!!!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hei aug-mamma! Jeg prøvde med el tester denne mnd, ment fikk ikke positive tester. Kjøpte tester fra billige tester. no..sånne strips..testet noen dager 2 ganger daglig. Sluttet å teste etter 1 uke..skulle da i følge el kalkulator på babyverden være ferdig med EL. Det jeg la merke til etter noen dager var at jeg fikk stikninger i siden..kanskje var dette EL som kom senere enn antatt..eller at testene ikke fungerte på meg. Skal nå gå til innkjøp av CB sine tester. Mens etter MA syns jeg har endret seg. Det går 2-3 dager før det kommer igang pluss at mens er blitt svakere enn tidligere, men varer lengre 5-6 dager. Hadde mye kraftigere mens før MA. Mens nå er liksom "mindre flyt"..vanskelig å forklare. Mer opphold mellom blødningene mens det tidliger kom hele tiden fram til slutt. Vet ikke helt om du forstod det siste der..men endret er den. Har sååååå lyst på baby nå!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå