Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Nå har jeg tatt tre tester og alle viste positivt. MEN jeg skal ikke egentlig ha mansen før om en uke... Føler meg "litt gravid", men er så usikker. Noen som vet om de testene kan slå ut så lenge før? Har testet både med CB og QR.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 tok nettopp en test selv jeg uke før ikm sitter å venter på resultatet,men regner med den er neg. Gratulerer til deg!! så moro!! kos deg med den lille spiren!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 De kan slå ut så tidlig:) Kanskje du hadde EL tidligere enn du tror, eller at spira festet seg tidlig. Gratulerer så mye!!!
jentahans Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer, er veldig sjelden den slår ut positiv vist du ikke er det så du kan nok begynne glede deg over dette...testet nettopp selv...og det ble positiv:) Er kjempe glad men tenker litt som deg,kan det virkelig vere sant liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå