evius fikk junigutt Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hei! Jeg har vanligvis hatt 27-28 dagers syklus. Kan det være at jeg virkelig har hatt eggløsning på dag 10? I går kveld begynte det med eggløsningsslim og litt smerter på venstre side. I dag har det vært eggløsningsslim på dagen (men ikke nåe i kveld) og det er fortsatt litt vondt på venstre side. Er det andre som har hatt eggløsning så tidlig i en 28 dagers syklus noen gang? Skjønner at alt teoretisk sett kan være mulig, men....kan det hende at jeg har tatt feil også? ...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hei.. jeg hadde en syklus på 26-27 dager og hadde el på dag 8.. så det går nok an ja
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det sikkert mulig, men du trenger ikke å ga EL på dag 10 selv om du har hatt slim i flere dager+smerter osv... El kan komme etter slimet og smerten
evius fikk junigutt Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Godt å høre at flere har hatt el tidlig, og jeg ikke er helt unormal. Syns jeg husker at jeg kan ha hatt det like tidlig etter at jeg fikk førstemann, men da planla jeg jo ingen nye så da tok jeg ingen stor notis av det. Men el-smerten er ikke til å ta feil av....det betyr at ikm blir før også det da... Nei, hadde kanskje ikke el på dag 10, men tok ingen sjanser....hehe....så her har det blitt mye kos, ja......nå får vi se om det gir resultater....bør vel kanskje kose litt i dag også da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå