Gå til innhold

Hvor mange grader har dere på babyens soverom? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vannbåren står av, men gir litt varme uansett. Vinduet står alltid åpent. Vet ikke hva tempraturen ligger på, men prøver å ha det ganske kaldt.

Skrevet

Iflg helsesøster skal den ligge på 18 grader hvis d var det du tenkte på=) er noe sånt vi har det, babyen sover hos oss da.

Skrevet

har dere måler på rommet til ungene alle eller????

Har behagelig sovetemp-- kaldere når han har falsk krupp.

Skrevet

Vi har rundt 20-22 grader vi, godt å ha det litt varmt

Skrevet

har nå vinduet oppe,men døren også litt oppe.så det er godt å kaldt inn der.

Skrevet

18 grader???Uff og uff,det er jo sååå kaldt..Jeg satt på varmen litt på soverommet til mini for syns det har vært kaldt der om natten..

Har døren hans åpen da,så noe av varmen går jo ut,men får gå og skru ned litt...

:-)

Skrevet

Når han var baby hadde vi nok rundt 18-19 grader. Nå er det nok litt kaldere på rommet hans. Han sover godt når det er kaldt. Og er flink til å ha dyna over seg.

Skrevet

På hans rom aner jeg ikke. Men for tiden sover han inne hos oss, og der står vinduene åpne, så er nok ganske kaldt. Men han har jo pysj på seg og teppe og dundyne. Han er varm og god, bare kald på hendene...

Skrevet

18 grader kaldt? Hos oss tror jeg det er nede i 10-12 jeg. *ler*

Hvordan dere greier å synes det er kaldt å sove i 18 grader skjønner jeg ikke.

Skrevet

Tror det ligger på 16-17 nå....må kanskje begynne å ha på litt varme snart.

Fatter ikke de som synes 18 grader er kaldt. Da det var på det kaldeste i vinter var det 2 grader inne hos oss (før gullet ble født ja). Det var kaldt det!!

Skrevet

*brrrrr...*er litt kald av meg jeg da...Men vi har det vel kanskje så kaldt på vårt eget soverom,det er meget mulig..

Men syns det bør være litt varmere på minis soverom,selv om jeg vet det ikke skal være for varmt heller...

Det er jo noen som sover med vindu åpent om vinteren..Det hadde ikke jeg takla....

Skrevet

Sover med vinduet oppe om vinteren både på sovereommet mitt og på soverommet til Lille. Kunne ikke falle meg inn å lukke det altså. Frisk luft er sundt.

Lille sier godt og kaldt, godt og kaldt når hun kryper under dyna. hehe.

Skrevet

hehe,ja er godt å kunne ligge under en varm dyne da....:-)

Skrevet

det beste er jo å sove kaldt. for barnet også! ca 18 her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...