doffine Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Vil takke deg her også jeg:-)) Makan til venninne du er... en skal lete lenge etter slike. Selv om jeg havnet på ullevåll og ble da liggende å faste de første timene med elektrolyttene jeg fikk intravanøst.-))hahahaha... så hadde du alikevel kjøpt med deg cola, smågodt, bacongull og ikke minst kyllinglår....og ikke minst.. du har bekkenløsning... og satt på en pinnestol hos meg i mangfoldine timer... Er kjempeglad i deg snuppa mi..... Er evig takknemlig..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 awwwww...... Jeg er så innmari glad for å ha deg som venninne og Doffine!!! En bedre venninne skal man jammen lete lenge etter!! Du er en av de aller aller beste venninnene jeg noen sinne har hatt!!! (og mamman til June da!) Jeg er evig takknemmelig for at jeg fikk lov til å bli kjent med deg!!! Det skulle bare mangle!! Jeg vet at du hadde kommet til å gjort det samme mot meg også!! Kjempeglad i deg Doffine!!!! :D
PappaBimmer! Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 genialt... cola, smågodt og full pakke... bra noen stiller opp... go trultemora!!! tihi:)
doffine Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Det kyllinglåret er det beste jeg noengang har spist... namnamnam... Så når du skal føde, da sitter jeg på venterommet å venter fra første minutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå