petite fleur Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes det er skikkelig ubehagelig! Gi meg kynnere og harde spark, men den hikkingen synes jeg er helt forferdelig ekkel.....Og han hikker jo 6-7-8 ganger om dagen! Merker dere hikkinge kjempegodt? Hvor ofte hikker deres nurk da?
Mamma2OO5 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ja husker godt den hikkinga..huff.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Liker den ikke... men tenker at det er sikkert verre for babyen ;-p sikkert kjempeirriterende for de. Den jevne dunkingen er bare grrrrr....
betty74 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Ja, enig. Hikkingen kjennes omtrent ut som leamus nederst i magen og jeg får nesten mark av det. Klarer ikke slappe av eller ligge stille. Ofte setter hun igang akkurat når jeg skal legge meg, da må jeg bare vente til hun er ferdig.. Varierer hvor ofte, men normalt 2-3 ganger om dagen.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Eg er i veke 25 og har framleis ikkje kjent hikking...(trur eg)... Kan det komma seinare, eller hadde eg kjent det til nå?? litt nyskjerrig hehe
petite fleur Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjente ikke hikking før i uke 30, er i uke 33 nå. Jeg var så utålmodig; når kjenner jeg denne hikkingen da?? Ikke noe å hige etter, he he... Godt å høre at det ikke er bare meg som blir litt crazy av den hikkinga da...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 ååå den hikkingen ja.. hikker spesielt når eg har akkurat spist frokost .. er utrolig irriterende faktisk fordi det ofte pågår ganske lenge, Mammaen min sa at hun husket godt da jeg hikket i magen hennes, og at det var helt likt når jeg kom ut så hun kunne kjenne igjen hikkene ... morsomt
Niem og Patrick Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Min hikker enormt mye, 8-10 ganger til dagen.. Det dunker etterhvert ganske kraftig nede i magen. Eneste gangene det plager meg, er når jeg skal sove
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 er så lei av hikking.. ta nå for eksempel, hadde lagt meg,og 5 minutter senere hikket han.. jeg gikk opp etter han hadde holdt på i 15-20 minutter og sitter her nå med masse liv! jeg har lyst til å sove!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå