Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 men 5-7 dager til ikm,er vel ikke noe vits da vel?? eller er det noen som har testet postivt så tidlig??
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. september 2007 huff dumme meg,brente av en test jeg da *flau* må vente 3 minutter å se att det faktisk bare er ett strek,dumme dumme meg,hehe... klarer jo ikke å vente i det hele tatt...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 va rimelig neg. gitt hehe ikke uventet da,venter ikke ikm før ca 26 sept. å det var jo ikke morgenurin. men håpet er fortsatt der,prøver nok igjen om noen dager,hehe... helgen tenker jeg;)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hehe, ingen poeng å teste nei:) prøv å hold deg maaaaaaaange dager til, vet det ikke er enkelt
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 ja skal prøve det neste gang,hehe... sååååååå utålmodig:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå